mandag 15. mars 2010

Tatt på senga...

Omtrent i allefall..
Min kjære søster hadde stelt i stand
til jentekveld,
eller babyshower om du vil,
for meg i kveld!
Samlet mine beste venner,
fått meg inn i leiligheten hennes,
og jeg ante fred og ingen fare.
Skulle bare ha hjelp til å
redigere ett bilde..
Men neida, der hadde en gjeng med jenter
gjemt samlet seg og sto gjemt
- og spratt frem idet jeg entret døra...
Jeg ble KJEMPEOVERRASKET!
Hadde absolutt ikke forberedt meg
på det nei..
Var en "lek" der til den vorende mor.
Jeg måtte prøvesmake 3 ulike
barnematglass,
for så å gjette hva innholdet i dem var.
Jeg greide 2 av 3 -
og er ganske fornøyd med det.
Meeen må ærlig innrømme at maten ikke falt
heeelt i smak.
Enda godt søster'n hadde diska opp med litt
ekte lasagne (ikke bare most på glass)...
Ellers hadde snuppene med seg kort
og pakker til lillegutten i magen.!

Sååå heldig jeg er som har så mange
fantastiske mennesker rundt meg!
Jeg ble heeelt satt ut jeg
(skal ta bilde i morgen av hva lillegutten fikk)
Nå er jeg sliten etter en altfor lang dag.

2 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig=)
    Herlig søster, OG venner du har!=)

    SvarSlett
  2. Å så moro det må ha vært!! :D

    SvarSlett