søndag 28. mars 2010

En liten søndagshilsen her på bloggen


Vi har tilbragt denne helgen (fredag-søndag) på hytta i Eggedal.
Det primitive hyttelivet måtte testes ut 1 uke
før terminen.
Uten strøm og vann, og med utedo.
Det gikk egentlig overraskende bra,
jeg hadde nemlig mine tvil før vi satte i vei oppover.
Var veldig glad for hver dag som gikk
uten tegn på noen fødsel
- for hyttefødsel tror jeg ikke er å anbefale.
Men nå kan jeg puste lettet ut,
og er klar for å ta imot fødsel nårtid som helst.
Bildene er fra fjorårets påske..



4 kommentarer:

  1. Wow det er det jeg kaller påskeegg

    SvarSlett
  2. blir jo familie forøkelse når man får så mye godis på en gang ;)

    SvarSlett
  3. Påskekylling-kosedress det der ;)
    Ha en fin søndagskveld videre.

    SvarSlett
  4. Må jo kle seg som ekte påskekyllinger i påska. Dressen er desverre blitt for liten i år, men håper den snart kan tas i bruk igjen ;o)

    SvarSlett