mandag 15. mars 2010

Oppsumering

av denne helgen kommer her i korte trekk
* bakt skolebrød med mamma
* gjort vugga og stellebordet klart
* fått blomster fra kjæresten min

Ellers har jeg ryddet, jeg har støvsugd,
jeg har vasket, jeg har vasket klær,
jeg har hengt opp klær, jeg har reid senger...
Føler liksom ikke at man rekker rydde seg
ferdig ett sted, en runde, før man må
sette i gang igjen.
Er alltid noe som henger over meg at MÅ gjøres.

Natten har vært meget søvnløs,
mange tanker og ubehagelige sovestillinger.
Jeg er herved gått over fra sykemeldt
og til permisjon.
Jeg er fødeklar med 20 dager igjen til termin.

Jeg har egentlig altfor mange planer
uka som kommer,
er så masse jeg vil rekke før fødselen,
men etter nattes våkentimer,
har jeg faktisk bestemt meg for at noe må avlyses.
Rekker såklart å få gjort ting etter fødselen også
- I wish...

Nå skal jeg nyte en tidlig morgen,
øyne som føles ut som holdes oppe av fyrstikker.
Dagen har sine gjøremål -
og jeg ser frem mot en hyggelig kveld med Tone i kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar