fredag 5. mars 2010

God kveld

Den vokser og vokser og vokser...
Spent på å se hvor stor den faktisk blir.
En liten magestatusrapport i dag:
■Termin: 4 april 2010
■Kjønn: Gutt
■På vei: 36+0
■Igjen til termin: 4 uker + 2 dager
■Kilo gått opp siden første kontroll: hmm - ca 15
■Strekkmerker: Nå har de kommet både på puppen og på siden av magen.
Ikke mange altså.
■Vann i kroppen: Nei det er lite. Noen ganger jeg har merka at jeg
må ta av ringen, men blir fort borte igjen.
■Tungt: Ja, nå er det tungt. Vanskelig å reise seg fra sofaen.
Breibein stilling er en must.
■Spark: Lillegutt er aktiv. Liker godt å kjøre pappas bil,
våkner når mamma spiser mat.
■Truse: Kari Traa boxere (fortsatt) :D
■BH: Har kjøpt den geniale oppfinnelsen BH-forlenger.
Ett sånt lite ekstra stykke du fester på låsen på bhen, sånn at den
blir videre. Genialt. Har også kjøpt inn 2 amme-bher
■Favoritt mamma-plagg: Cubus-haremsbuksene
■Pakket sykehusbag: Mesteparten er pakka oppi.
Men fortsatt ikke helt ferdig.
■Matkikk:Nei, men som nevnt i ett innlegg under her, så
tror jeg at jeg har fått økedøgn. Kan til tider spise
som en hest (spiser hester mye?)
■Hodet festet: Det tror jeg ikke nei. Skal til jordmor tirsdag,
så vi sjekker nok da.
■Fødselsforventning: Veldig spent på når og hvordan det starter.
Det kan jo skje når som helst.
Tenker i allefall badekar, akupunktur og tyngdekraft.
Så får vi ta det derfra.
■Er babynavnet klart? Ja, såfremt han passer til navnet sitt
når han kommer ut, så er det klart ;)
I tillegg har jeg fått noen kortbestillinger i det siste..
Har lagt kortlagingen død noen mnd
(var temmelig lei etter alle julekortene)
Men nå er altså lysten og motivasjonen tilbake.
Lagde ett kort tidligere her i uka, det skal jeg legge ut
bilde av i morgen.
Dette har jeg laget i dag!

2 kommentarer:

  1. Ja nå er det ikke lenge igjen nei! Spennende tid dere har foran dere nå! :)
    Jeg har også hatt helt sperre på kortlaging etter jul. Har faktisk ikke laget et eneste kort eller scrappet noe som helst siden de siste julegavene før jul jeg! Men kjenner at nå begynner lysten sakte men sikkert å komme krypende! :) Jeg tror man trenger litt pause innimellom jeg!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg var helt metta etter julekortene. Fikk egentlig noen bestillinger sist uke, jeg måtte takke nei til, men når jeg fikk spørsmål igjen denne uka, greide jeg kjenne at, ja, det hadde jeg lyst til. Blir nok både dåpsinvitasjoner, bordkort osv osv som må lages igjen snart, så jeg får bare manne meg opp ;) Men satser på at det blir mer stas enn styr

    SvarSlett