onsdag 10. mars 2010

Pakke i posten... :o)

Jeg føler meg virkelig kjempeheldig som har ei snill kusine som har strikka masse flott tøy til Isak kommer. I går dukket klærne opp i posten, og jeg har måtte tatt de frem å kikke flere ganger i løpet av disse to dagene. Jeg er helt fra meg av beundring. Helt utrolig at det går an å få til noe så fint - også i så små str. da...


Det første settet her kommer nok til å bli hentesettet på sykehuset :o) Jeg la ut et innlegg tidligere her om ett strikkasett jeg hadde forelsket meg i, og det er dette her :) Kjempeflott. I tillegg til bukse og jakke er det også 2 luer, sokker og votter (som jeg har prøvd å få med på bildet nede til venstre)
Sett nr 2 var en overraskelse til oss (som ble avslørt før vi mottok pakka). Men det er i allefall antrekket arveprinsen skal ha på seg selveste 17 mai. Det er en minibunad, i samme stil som min nordlandsbunad, så da matcher vi ;o) Her er det nickers og knestrømper, vest, skjorte vi fikk med, og på toppen en rød lue!

Nå manger vi sannelig bare hovedpersonen selv... KOOOM
Og såklart, en stor TAKK til kusine Marianne !

3 kommentarer:

  1. Veldig fine sett, begge to! :)
    Ja, Isak... Nå mangler bare du!

    SvarSlett
  2. Så fiiiint!
    Marianne er suveren=)

    SvarSlett
  3. Hilsen Renate
    (glemte å skrive det i kommentaren over)

    SvarSlett