tirsdag 23. mars 2010

Om det å vente på noe godt..

.. Vet faktisk ikke om ordet godt gjør seg i denne sammenhengen her. Men jeg venter i allefall på å få det overstått. I dag er en skikkelig "crap" dag, jeg er absolutt ikke i humør, og formen er der at jeg ligger rett ut på sofaen, pcen på fanget, og det er stort sett det eneste jeg har gjort i hele dag. Jeg føler meg langt fra uthvilt, har null energi... Ett lite klageinnlegg ble dette, men jeg har ikke noen positive tanker eller bloggideer, så jeg får heller oppdatere mer her inne når motet har tatt seg opp...

3 kommentarer:

  1. Fullt lovlig å väre mökklei og på crappy humör nå. Ikke lenge igjen. Dert er en grunn til at man går 9 mnd og ikke 8. Den siste er til for å bli så lei at man bare gleder seg til födselen;-p

    SvarSlett
  2. Hege prøv å kose deg så godt du kan, er det sofa og pc som er din måte å komme deg gjennom en tung dag, ja so be it.
    Ta det med ro, ikke overanstreng deg og bare nyt at du faktisk kan sitte i sofa en hel dag uten å tenke jobb, handle, vaske, styre eller stelle.
    PS: tusen takk for award, jeg så den først i dag, beklager.
    Vi følger/føler med deg hver dag ;)

    SvarSlett
  3. Snart har du tagit igenom graviditeten, du har varit en tuff tjej;)Inte långt kvar tills vi sitter där alla med lilla isak! Massa kramar från mig. Kommer upp till påsken, hoppas vi hinner ses något då!

    SvarSlett