mandag 29. mars 2010

Konkurranseoppdatering


Da har jeg samlet sammen litt hvem som har gjettet de ulike datoene på når Isak kommer.
Syns det er greit å ha litt oversikt, sånn at det blir enklere å finne frem når han faktisk har kommet ut ;o) Det er fortsatt mulig å gjette, men tror vi setter en frist på torsdag 1 april, at det er siste mulighet for å tippe datoen ;o)
28 MARS - Janne (bim/dib)
30 MARS - Marianne
31 MARS - Trine
1 APRIL - Kine
- Hege (??) -men vet ikke hvem det er så blir litt vanskelig da...
2 APRIL - Lisa
3 APRIL - Line
4 APRIL - Linn Therese
5 APRIL - Siri
6 APRIL - Tone Irene
- Caroline
7 APRIL - Ane Cecilie
- Pia
8 APRIL - Siri
9 APRIL - Sandra
10 APRIL - Ida G.
12 APRIL - Randi H.
- Og kjære tante R - du blir nok nødt å tippe på en dato om du skal ha sjans til å vinne på konkurransen ;) Foreløpig anses gjettningene dine som helgardering og ikke gyldig

5 kommentarer:

  1. Hei Hege.
    Ja jeg slenger meg med og prøver
    Men er det mulig å tippe 2 datoer??
    Hvis ikke får du velge hvilken du føler passer best, hehehehehe
    mandag 5 april eller fredag 9 april

    SvarSlett
  2. 30 mars
    1. april
    7. april

    Jeg tok 3 dager jeg, er det for mye? :P

    SvarSlett
  3. Hmmm...
    Synes forslaget mitt var orginalt, jeg. Og dessuten kommer jo alle på fødselsdagen sin, så det gjør sikkert Isak også.
    Men tror han kommer til å være verdens beste gave i seg selv, så jeg koooooser meg mye heller med han enn bloggpremien. Avtale;) ;)

    Klem tante R

    SvarSlett
  4. Siden han er litt treg og ikke ville komme på 'min' dato får jeg gjette på en ny da :)

    2. april er nok den magiske datoen.

    SvarSlett
  5. Jeg (Hege) er venninnen til Martis, vi treftes hos henne for noen uker siden :)
    Tippet riktig da :D Gratulerer så mye :)

    SvarSlett