tirsdag 16. mars 2010

Babyshower # 2


Hadde jo et lite innlegg her i går kveld om den
herlige babyshower kvelden jeg hadde...
Fikk jo så masse flotte gaver,
så tenkte jeg måtte vise dere et lite utvalg herBabymorgenkåpe
og en bok med gravidbildene som
min søster tok av meg.
I tillegg til fine dikt om babyer
og ventetiden,
og i tillegg hentet sitater fra blogginnleggene mine Så en søt kaninkosebamse til Isak-gull.
Converse-sko må til
og i tillegg en deilig heldress :D

Hjemmestrikka lue og knestrømper
og Ole Brumm body

3 kommentarer:

  1. Heldig du er, så mange fine gaver. Blir litt misunnelig. Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  2. hvor har du kjøp de converse skoene? de var supersøte =D

    SvarSlett
  3. Fått de i gave, så det kan jeg desverre ikke svare deg på. Tror de er kjøpt i Danmark

    SvarSlett