fredag 26. mars 2010

GooOOoooD PåååSkE!

Mens andre lader opp til påske,
skikos og hyttekos,
Lader jeg opp med babyinnkjøp,
ruging og vagging.
Jeg hadde ett lite håp om å ha "klekka"
allerede før påske,
men nå får vi satse på at han kommer
I LØPET AV påsken.
Det blir lite innlegg for tiden,
men dere får unnskylde det altså.
Jeg lover å komme sterkere tilbake senere.
Nå er det andre ting som står i tankene..
Ha en superfin påske alle sammen!
Skriv, kommenter, spør gjerne hvordan det går...
Jeg skal prøve å oppdatere dere ved jevne
mellomrom,
sånn om noe skjer...

2 kommentarer:

  1. Må le litt av deg og jeg. Ikke på en slem måte....men jeg husker så godt hvordan utrolig drittkjedelig det er å gå å bare vente.
    Jeg fikk rådet å kose meg, se film, nyte friheten.
    Ja, rektig! Ikke lett når man bare vil ha barnet UT! Men hold ut, det er så kort tid igjen. Snakk om max 3 uker. Og dét er ikke lenge sånn egentlig.
    Spis masse påskegodt, og håp at du får en liten påskekylling i löpet av påska.
    Og ikke pröv de dumme kjerringrådene, de funker IKKE! ;) Ha en fin påske alikevel:)

    SvarSlett
  2. Tenker på deg og vi venter i spenning.
    Han kommer når han kommer, ikke hopp opp og ned eller gå unødvendig i trapper, det funker ikke allikevel.
    Hehehehe ser at Lisa har skrevet akkurat det jeg tenkte å skrive.
    Kos deg så godt det lar seg gjøre med en stor kalaskule i fronten ;)

    SvarSlett