onsdag 10. mars 2010

Prosjekt RYDDIG BIL

Vårsola gjør jo såklart at man kribler litt i kroppen etter å oppholde seg utendørs. Men å sitte rett opp og ned ute virker for meg litt meningsløst, så derfor måtte jeg finne på ett gjøremål.
Har tenkt en stund nå på at bilen burde ryddes, støvsuges og vaskes... Så derfor ble det i dag prosjekt bil.. Kanksje jeg tok litt vel i, med å skulle gjøre alt med en gang, men nå er det i allefall gjort! Tok i tillegg å pusset vinduene inni bilen!

Og som en liten belønning for egen innsats, så bestemte jeg meg for at i dag skulle bilstolen til Isak monteres i bilen. Sikkert litt unødvendig å kjøre rundt med den, uten babyen, men jeg er glad for alt som er gjort! Derfor ble bilstolen og basen satt inn. I tillegg tillot jeg meg bare å prøve barnevogna i bagasjen - måtte jo se hvordan den tok seg ut i bagasjen... Hehe.. Små gleder

4 kommentarer:

  1. Så flink du er da=)
    Hadde solen bestemt seg for å komme hit, så vil jeg også vaske bilen! Fikk litt sånn go-go-go av å lese her!;-) Begynner å krible litt i fingre og tær etter å få ren bil, sol og biltur!

    Det er jo gøy å se hvordan det blir, skjønner godt du måtte feste og prøve;-)
    Ha en super onsdagskveld=)

    SvarSlett
  2. ååååå =) Får gode MINNER av å se den herlige babystolen "til Lucas"! Tipper Isak kommer til å trives like bra oppi der han også =)

    SvarSlett
  3. Skjønner godt at du ville feste setet og teste vonga jeg! Hadde garantert gjort det samme, hehe.. Jeg misunner deg så innmari akkurat nå, all spenningen og babyfixen. Får lyst på en til, hehe ;) Kjempe fin vogn! Og kult navn til bebisen :)

    SvarSlett
  4. Må ærlig innrømme at jeg håpet ingen av naboene så meg når jeg holdt på i dag. Ført styra jeg jo så masse med å rydde, støvsuge, og vaske.. Så var det inn med base og bilstol. Og ikke nok med det, så kom jeg trillende ut med vogna, la den sammen baki der, knipsa bilde, tok den så ut igjen og trilla den inn igjen.. Jaja.. Noe skal man da ta seg til..

    Takk for hyggelige kommentarer.

    SvarSlett