mandag 22. mars 2010

Selvportrett

Må jo dokumentere at jeg vokser, og vokser, og vokser. Tror jeg får igjen for at jeg syns magen kom så tregt i begynnelsen, for nå eser jeg virkelig utover i alle retninger :-P
Jeg teller kun 13 dager til termin, men 4 uker til evnt overtid og jeg blir satt i gang. Dagene går tregt, de består for det meste av ventetid, og er ikke mange turene jeg har ut døra om dagen. Jeg prøver å ikke stresse og planlegge for mye, denne uka her er det kun en tur til jordmor jeg MÅ ut på, ellers er alt annet kun for å sosialisere meg hvis jeg syns ting går tregt..
Jeg har laget meg to do liste for denne uka, og håper jeg greier komme gjennom ukas gjøremål med stil... Vi tar alt i et meget bedagelig tempo, med MANGE pauser.. Skulle faktisk ikke tro at det skulle bli sååå slitsomt å gå høygravid..
Nå har vekta vist over 20 kg i pluss, herved legger jeg vekk alt godis, kaker, brus (ja - det er lov å håpe, kjenner jeg meg selv rett så sprekker jeg nok i kveld allerede på den lovnaden)....
Ellers er det ikke så masse utenom vagging, ruging og venting på meg om dagen. Jeg har liksom ikke så masse annet spennende å blogge om.
I dag har jeg drikki litt bringebærbladte for å få fortgang på kynnerne.. Tenker at om kynnerne kommer ofte nok, så kaaanskje de går over til å være rier etterhvert.
Tenker forsåvidt at jeg skal la det meste av kjerringråd være. Jeg orker f.eks ikke slite meg ut med å løpe unødvendig i trapper.. Jeg får heller passe på å løpe i de få trappene jeg beveger meg i...

6 kommentarer:

  1. Du er fin =)
    Tror det er VELDIG lurt av deg å ikke gå på kjærringråd som å holde på å gå i trapper til krampa tar deg. Jordmødre forteller om gravide som er helt utslitt når de kommer til selve fødselen fordi de har slitt seg ut i forkant med div aktiviteter som skal "få i gang riene".
    Påskeaften kommer han =) Jeg er sikker ;) hehe.. Deler gjerne bursdagen min med en Isak!

    SvarSlett
  2. å, nå gleder jeg meg altså. Og du er såååå fin, og ser virkelig at magen vokser nå ja :)

    SvarSlett
  3. Holder med Line! over her jeg. Dumt med kjerringråd....hilsen en som ikke klarte dy seg og MÅTTE pröve, OG ble sliten;)
    Kos deg med snop,kaker og brus. Du går dem fort av deg igjen:) Bare alt med måte.

    Kos deg, lat deg og nyyyt den sövnen du får så lenge det varer.

    SvarSlett
  4. Oi! Ikke vondt ment dette... Men skal si du var jammen blitt tjukk! :O

    Gleder meg til og komme nedover og få hilse på etterhvert :D

    SvarSlett
  5. du e sååååå fin!! och magen har ju växt ännu mer sen sist vi sågs! nu tycker jag att Isak får ta o komma ut så vi får mysa lite med honom;)

    SvarSlett
  6. Lakser olje:) Det tok jeg! Og lillegull kom dagen etter! Var kjempe effektivt. Hadde drømmefødsel i tillegg! Til å anbefale;) Så vakker mage du har! Savner min nå!

    SvarSlett