fredag 29. januar 2010

God morgen Norge!!

I dag startet dagen i overkant tidlig. Våknet tidlig av en viss UVI, og viste jeg skulle opp en time senere, så da var det ikke snakk om at jeg fikk sove mer. Dermed bar det opp av senga og til en gooood og lang dusj, deilig frokost - før klokka var sju! Jeg måtte tidlig opp for å sende med Bjørnar en haug med bagasje før han drar jobb, vi skal nemlig på hyttetur i helgen! Jeg skal busse til jobben hans litt senere i dag, med ett stopp innom Kine og Theodor, som er sørpå! ENDELIG får jeg møtt arvesønnen også ;) Så nå sitter jeg her, lys våken, klokka er 07.40 og jeg skal ikke reise før om 2 timer!! Lurer på hva morningen bringer for min del ;)

Ønsker dere en riktig GOD HELG! Jeg har med både pc og kamera på hyttetur, så håper å få oppdatert dere underveis på helgen vår!

3 kommentarer:

  1. God tur og håper dere koser dere masse.
    Tidlig morgen er noe du må bli vant til når småtten kommer ut. De fleste sliter med barn som er våkne før man selv har fått lagt seg.
    Ikke for å skremme deg, god helg

    SvarSlett
  2. Hei!
    Håper formen er bedre! Jeg trenger mailadressen din for å få sendt deg tillatelse til bloggen min! :)
    Klem fra Gry

    SvarSlett
  3. hegemoj@hotmail.com

    Takk for invitasjon :o)

    SvarSlett