lørdag 9. januar 2010

Klær på salg :)

Må jo vise frem litt av utstyret vi har til babyen... Her er det 2 pysjer jeg kjøpte i romjula på salg på barnas hus. I tillegg noen små luer (som såvidt skimtes) som er kjøpt på h&m.Her om dagen tok jeg meg en liten tur på Liertoppen, og fikk handlet noe av det jeg mangler i de minste str.







I tillegg, som jeg ikke har bilde av her, så har vi vært på Princess og handlet dundyner, både til senga og vogna. Var 30% på dun til barn i romjula, så da var det bare å slå til. Har også handlet ett sengesett til hver av dynene. Vi var på babyshop og handlet stellematte, som Bjørnar fikk velge ut... Ble en babydan, med noe sjiraffer på ;)
Ellers har jeg tenkt og googlet endel de siste dagene, sånn for å finne ut litt mer hva vi faktisk mangler til gutten kommer. Er ikke så lett å ha orden og oversikt på alt. Men dette tror jeg er resterende av det vi bør kjøpe inn den kommende tiden:
- Laken og tisselaken både til vogn og sprinkelseng
- Flere dynetrekk til dynene (tenker at 2 sett til vogn, og 3 til sprinkelsenga bør holde?)
- Stelleveske
- Badebalje og badetermometer
- Kommode til å ha stellematte på (IKEA)
- Babygym
- Regntrekk og insektsnetting til bagvogna
- Ammepute
- Ullklær (body og strømpebukse i allefall)
- Frottèhåndkler
- Andre små håndkler til stellebordet
- Vaskekluter
- Helsetepper
- Klorevotter (altså, votter uten tommel)
- Tykk lue til hjemreise fra sykehus f.eks. Foret lue...
- Gulpekluter
Og i tillegg en hel haug med apotekprodukter

2 kommentarer:

  1. flink du er til å tenke på alt :)

    SvarSlett
  2. Kanskje en smakssak, men jeg ville ikke kjöpt ammepute för du vet om du liker det. Pröv deg evnt fram på sykehuset om det finnes der, eller så finnes å låne på Ammehjelpen tror jeg. En unödig utgift om du ikek trives med den.Jeg gjorde nemlig ikke det, og glad jeg IKKE kjöpte. Vanlig pute eller bare noe å stötte albuen på har funket for meg. Nå bruker jeg ingenting.
    Ellers er det vel ikke så mye mer. Du finner fort ut hva du behöver og ikke vil bruke når han vel komme ut.
    :)

    SvarSlett