tirsdag 12. januar 2010

Magestatusrapport

Termin: 4 april 2010
Kjønn: Gutt
På vei: 28+4
Igjen til termin: 11 uker 5 dager
Kilo gått opp siden første kontroll: 10 kg på 6mnd..
Strekkmerker: Ingen :)
Vann i kroppen: Nei, tror det var litt i jula, men forsvant heldigvis igjen.
Tungt: Nei foreløpig ikke. Mest uvandt sånn med tanke på å skulle bøye seg
Spark: Han er veldig aktiv om kvelden når det er sovetid for mammaer og pappaer.
Truse: Kari Traa boxere :D
BH: Foreløpig mine gamle, men må snart kjøpe inn amme-bh tror jeg
Favoritt mamma-plagg: Nå er det haremsbuksa fra cubus, i tillegg til gravid ola-bukse fra H&M. Bruker bare vanlige gensere...
Pakket sykehusbag: Nei tenker det vil bli gjort rundt uke 35 (er det tidlig?)
Matkikk: Nei ikke nå lenger. Spiste masse nektarin i begynnelsen av svangerskapet. Nå spiser jeg alt :D
Hodet festet: Nei det tror jeg ikke... :P Vet jo såvidt hvilken vei han ligger med kroppen
Fødselsforventning: Prøver ikke ha altfor mange tanker rundt det. Må uansett ta imot den fødselen som dukker opp, og dumt å gå og grue seg unødvendig. Jeg får jo gjort pent lite fra eller til fordet. Har et lite håp om å klare det kun med akupunktur og badekar, ikke epidural, og at jeg kanksje vil stå under selve fødselen, men vi tar det som det kommer tror jeg
Er babynavnet klart? Se innlegg under her ;)

1 kommentar:

  1. Sv: Hei :) Jeg har termin 25 Mars, så det er ikke mange dagene som skiller oss da nei. Morro at det er fler som skal ha i samme tid :)
    http://mammalinemerethe.blogg.no/

    SvarSlett