lørdag 16. januar 2010

Liten oppdatering herfra!

Dette står i dag når jeg logger inn på babyverden.no : Hei igjen Hege
I dag er det lørdag 16. januar, og du er 29 uker og 1 dag ut i svangerskapet. Det er 11 uker og 1 dag igjen til din termin, søndag 4. april.


I går var vi som tidligere nevnt på 3D ultralyd, og før avreise så var guttemammaen SÅÅÅ glad og gledet seg masse til det vi skulle oppleve



I tillegg måtte magen dokumenteres i uke 29! Ligg vanskelig å få tatt bilde av egen mage, men dere ser nå i allefall at det var en god og fin str på den ;) Så var det klart for fotoshoot av lillegutt! Såklart og som tidligere nevnt, en nydelig gutt som nå veier ca 1400 grDesverre hadde vi en liten "bomtur" i grøfta i løpet av fredagskvelden også (og jada, husbonden kjører 240, som den volvo-fan'en han er ;) ) Møtte på en hest som sto fint parkert halvveis ut i veien, og da endte jo vi såklart med 2 dekk på utsiden av veien. Men etter en times tid kom en reddenede bonde med traktor, og reddet oss ! I dag, lørdag, har jeg hatt besøk av ei venninne. Vi har scrappa, sett håndballkamp på tv, spist god middag (som hun hadde lagd og tatt med opp hit til meg (Jeg er desverre ingen stor stjerne bak kjøkkenbenken) ) . Ellers ble kvelden brukt til litt klesvask av babytøyet! Morsomt å henge opp de søte små plaggene!




4 kommentarer:

  1. koselig me babytøy som e hengt opp å syns æ . :)

    SvarSlett
  2. Stor og fin mage! :-D Inni der skjuler det seg (eller, skjuler er vel litt overdrevent om dagen! :-P )skjønn guttebass!
    Tenk, bare 11 uker igjen!

    SvarSlett
  3. Rart det der, at før magen kom så savnet jeg den noe uendelig. Og nå savner jeg bare den gamle flate magen min (kom tilbake mage)! Men nå er det i allefall ingen tvil om hva som skjuler seg der inne, og "alle hjerter gleder seg" :) Teller ned dager, uker, og mnd.. 77 dager igjen!!

    SvarSlett
  4. kjempe fin blogg!

    SvarSlett