onsdag 13. januar 2010

Bleiedebatten...

Pampers vs. Libero - hva velger DU og HVORFOR?



8 kommentarer:

  1. Libero, kan ikke helt forklare bare at jeg synes de er mye bedre.
    Pampers new baby er mindre i størrelsen enn Libero1.
    De fleste sier at Pampers er tørrere men jeg synes de løser seg opp når de blir våte.
    Mariann

    SvarSlett
  2. Wow! Du er jommen god til å planlegge ALT! hehe. Her går det i Libero! Handler alltid bleier på Kiwi. Hver fjerde pakke gratis. Handler alltid 4 om gangen..
    Prøvde Pampers, men likte de ikke. På både L og T lakk Pampers, og var "klumpete og rar"...
    Tror nok smaken er som baken på akkurat dette. Prøv begge!

    SvarSlett
  3. Libero, helt klart!
    Jeg vet heller ikke hvordan jeg skal forklare det, men det var noe rart med Pamers syns jeg. Også satt den ALLTID fast i rumpa på lilleprinsen når jeg skulle skifte. :/

    - Sabine, livet som ung singelmamma -

    SvarSlett
  4. jeg foretrakk pampers jeg da, synes libero sine er så stive.... forresten så er pampers billigst på rema. Når de er ferdig med babybleiene er de i store kartonger der, og er billigst selv om det er bleierabatt andre steder

    SvarSlett
  5. Og vi har brukt begge deler! :) Nr 1 og 2 brukte vi i Pampers da vi synes de satt best og var minst klumpete, men da vi skulle gå over til nr 3 synes vi ikke den var noe. Den lakk og vi var ikke fornøyd med den. Sondre ble også lett sår av de bleiene. Vi har derfor brukt Libero senere og er kjempefornøyd med de. Og som sagt over her, billige på Kiwi. Akkurat nå har de jubileumstilbud som jeg har skrevet om i bloggen min i dag så da er det bare å handle! :) (usikker på om det gjelder de minste str) Pampers er billigst på Rema ja.
    Før vi fikk barn var jeg skikkelig anti- pampers og skulle hvertfall ikke bruke de, men det var de som funket best ved nyfødt alder. Smaken er som baken, og det er veldig individuelt hva som passer til det enkelt barnet! :)

    SvarSlett
  6. Line: opphavet i dette innlegget var egentlig at jeg ikke hadde noe særlig å blogge om. ;)

    Og så er det jo såklart en ting jeg har lurt litt på da. Har jo gjort seg litt erfaringer som barnehageansatt også, men det er jo ulike grunner for at man velger det bleiemerket man gjør. Skjønner derimot at jeg bør prøve ut litt av hver og finne ut hva som passer OSS i de ulike str. ;)

    SvarSlett
  7. Må holde med de fleste over her. Libero er e ngjenganger i huset hos meg, både nå på lillefrökna og på sönnen for 5 år siden.
    Bare likte de bedre....hadde kanskje noe med utseende på pakka å gjöre:p , og så bodde jeg i trilleavstand til en Kiwi, Rema lå bilkjöring unna.
    Libero har bedret seg drastisk de seneste årene, syntes også de virket stive, men den nye utgaven med det nye utseendet er föyelige, myke og fine:-D Null lekkasje, men så er hun jo bare 7 uker og da.

    SvarSlett
  8. Janne (bim-treff)14. januar 2010 kl. 20:01

    Vi går for Pampers nå i begynnelsen, Libero str 1 var veldig klumpete på lillgutt. Men har hørt at Libero er mye bedre når de blir større fordi Pampers lekker lett. Vi får nok bare prøve oss frem.

    SvarSlett