søndag 3. januar 2010

3D


Vi har i dag bestilt time til 3D ultralyd. Har vært veldig usikker på om vi skulle ta 3d ul, syns det koster endel penger, men nå tok lysten min overhånd, og jeg greide å overtale husbonden om at dette var noe vi måtte gjøre ;) Syns det er så lenge siden vi så lillegutt sist (2 november) - og med tanke på at vi evnt ikke får sett han igjen før fødsel, så virket det så uendelig lenge til...
Vi får håpe alt står bra til der inne i magen fortsatt, gleder meg til enda en sniktitt.. Håper også at det fortsatt er en liten gutt der inne (selvom ei jente også hadde vært stas), men nå er jo tanker forberedt på lyseblått (det er forsåvidt alt av innkjøp også)...
Den magiske 3D ultralyd datoen er 15 januar

4 kommentarer:

  1. Janne med bebis i magen4. januar 2010 kl. 14:28

    Så spennende med 3D :)
    Hvor skal dere ta den hen?

    Vi var på St. Joseph i drammen og var kjempefornøyde :)

    SvarSlett
  2. Vi skal på ultralydklinikken på Lysaker. Ene og alene fordi de hadde timebestilling på nettet, og ble så enkelt av den grunn ;)
    Gleder oss masse...

    Er det Janne fra bim-treff?

    SvarSlett
  3. Uff, bekkenplager er ikke morsomt. Hadde det selv, men det kan også "gå over", så thumbs up!
    Anbefaler 3D på det sterkeste, da det gir en skikkelig herlig opplevelse på knöttet i magen. Og bildene blir veldig fine og virkelige. OG du har gode muligheter til å se hvordan barnet virkelig kommer se ut. Lillefrökna vår er veldig lik seg selv på 3D-bildene.
    Lykke til!

    SvarSlett
  4. Er heldigvis ikke sterkt plaget med bekkenet enda. HELDIGVIS. Men det er raskt med å si ifra dersom jeg er litt for ivrig med noen bevegelser osv... Spesielt i forbindelse med vridninger og også i senga når jeg skal snu meg der...

    Vi(les jeg) gleder oss masse til 3D'n nå. Dagene går ikke fort nok ;)

    SvarSlett