tirsdag 26. januar 2010

Bare ikke min dag...

**dette er et klageinnlegg, så om du ikke orker høre
klagingen min, frarådes du å lese videre på dette innlegget**

Dagen startet allerede dårlig med x antall dobesøk i løpet av natten. Var jo hos jordmor i går, og hun nevnte at hun fant noen forhøyede verdier i urinen, og lurte på om jeg hadde antydning til urinveisinfeksjon. Nei svarte jeg, for jeg hadde ikke merket noen forskjell, men i natt kom det virkelig. Var oppe flere ganger på do, og viste ikke riktig hvordan jeg fortest mulig skulle komme meg inn på badet og få "letta på trykket"! Så da bar det en tur på legesenteret i formiddag, og jo urinveisinfeksjon var det, så nå går jeg på 7-dagers pencillin kur. Får håpe den tar knekken på dette, har aldri hatt uvi. før, men kan skrive under på at det er ubehagelige greier ja...

Såååå... Vel hjemme igjen, viste det seg at bilen min (som jeg har vært uten siden 13.november) ikke var ferdig på verkstedet i dag alikevel, som de antydet i går.. Så jeg ble veeeeldig veeeeldig skuffet over det. MEN, tenkte at kvelden skulle reddes med en fin tv-kveld med både håndball og grays anatomy.

Håndballkampen startet og alt lovet bra! Underveis i kampen (som jeg så hos mamman og pappan min) slet jeg litt med å finne en behagelig sittestilling, så jeg skulle bare bort i en annen sofa og hente noen puter slik at jeg kunne sitte meg litt bedre til. Og midt på stuegulvet greier jeg på ett eller annet vis å skli(?) på ullsokkene mine, tråkke over på høyre foten, få brannsår på det venstre kneet, og deise ned i gulvet, i løpet av et tiendels sekund!! Jeg var rett og slett skikkelig skikkelig forslått...! Paff ble både jeg og foreldrene mine, og kroppen føltes vond ut etterpå (ganske sikker på at lillegutten min magen overlevde fallet bra, har nemlig vært fint med liv der resten av kvelden).
Må også nevne at håndballkampen endte i tap også.. Så kunne jo ikke vært en "bedre" avslutning på denne dagen i dag... Nå har jeg lagt meg i senga mi, klar for å hvile ut etter alt dagen har bringt meg! Jeg ønsker meg en ny og bedre dag i morgen (og håper at bilen min er klar til henting, urinveiene er bedre, ankelen ikke like vond...osvosv..)

3 kommentarer:

  1. Hei Hegemor. ønske du får en flott og ubrukt dag i morra. der solen skinner og bilen står klar. :) klem

    SvarSlett
  2. Uff da ikke en artig dag.
    Vi håper på en knakandes god dag i dag.
    God bedring

    SvarSlett
  3. Huff for en kjip dag!
    Håper dagen i dag blir superduper=D

    SvarSlett