mandag 4. januar 2010

Magemål og andre mål...

Tidlig oppe i dag, en hel del av ting på lista TO DO!
Startet med telefon ned på legesenteret,
og jammen hadde jeg ikke flaks og fikk time
hos fastlegen I DAG! (helt satt ut fortsatt jeg ;) )
Hos legen fikk jeg konstantert noe jeg fryktet,
jeg har nemlig i løpet av jula blitt plaget med BEKKENPROBLEMER :(
Så jeg ble henvist til fysioterapi,
og har allerede bestilt time, og skal dit i morgen alt.
Legen anbefalte med denne fysioterapaut klinikken,
som er spesialisert på bekkenplager...

Ellers målte legen magen, som fortsatt ligger
over gjennomsnittsstreken, og også over det mørkegrønne
feltet. Men foreløpig ingen grunn til å bekymre seg over det.
Jeg har gått opp 10 kg på 6 mnd (noe jeg syns
var litt mye, men legen trøstet med med var helt ok..)
Hun målte hjertelyden på lillegutt, som også var fin,
og i tillegg prøvde hun å finne ut hvilket leie han ligger i.
Mest sannsynlig ligger han med hodet ned, heldigvis -
for da er det vel grei sannsynlighet for at han ikke
driver med sånne helomvendinger de siste mnd heller :P
Stor stor redsel for seteleie ja...

1 kommentar:

  1. Magemålene mine lå også over d grønne feltet gjennom store deler av svangerskapet, og spesielt på slutten.. Rett og slett fordi magen min lå veldig høyt.. Hadde jo ikke noe spes stor unge likevell :) Han var innafor gjennomsnittet :)

    SvarSlett