mandag 25. januar 2010

Magestatus

Ble etterlyst ett aldri så lite magebilde her inne, så here you go! Magen er stor og fin, ingen tvil om at det er noen som bor der inne tror jeg.! Ellers har jeg jo som nevnt vært hos jordmoren i dag, som mente jeg måtte tilbake igjen om en ukes tid for å måle magen på nytt. Har en litt merkelig vekstkurve, så greit å holde den ved oppsyn. Ellers så ligger lillegutt med hodet ned, ikke festet, hjertelyden hans var fin, og blodtrykket mitt var fint og flott...! Så alt i alt en vellykket jordmor-tur !

5 kommentarer:

  1. Så flott, Hege!
    Lykke!
    Stina

    SvarSlett
  2. Oi! Du var blitt stor jo! :D

    SvarSlett
  3. Ja, har vokst litt ja, men kanskje ikke så rart med tanke på at jeg har under 10 uker igjen forhåpentligvis ;)

    Stina - er du her inn? Nå ble jeg overraska nå. Så hyggelig :o)

    SvarSlett
  4. Så fin du er, savner den tiden littegrann til jeg husker bekkenløsning og halsebrann da frister det ikke så mye allikevel. Men flott er du med kulerund mage.

    SvarSlett
  5. Oi oi! Nå begynner det å bli størrelse på den ja:) store klemmer fra Tone

    SvarSlett