tirsdag 2. februar 2010

Konkurranse - NÅR KOMMER HAN?


Tenkte jeg skulle ha en liten konkurranse her inne på bloggen min. Er jo enda en stund igjen til termindato, men tenkte at dere som er innom bloggen min, skal få lov å tippe når dere tror lillegutten kommer til verden.
Dersom en av dere treffer riktig dato, vil vi sende ut en liten premie til vinneren, etter fødselen! Så morsomt om så mange som mulig er med å tipper...

Kan jo skrive litt om hva slags datoer det er å gå ut ifra. I følge menstermin kommer han fredag 2 april, i følge ultralyd i uke 18 kommer han søndag 4 april, mens ifølge 3D i uke 29, så er datoen tirsdag 30.3.
Lykke til med gjettingen, spennende å se om noen av dere treffer rett!
Husk forresten at dersom du er anonym, så må du legge igjen ett lite spor om hvem du er.!

20 kommentarer:

  1. Jeg tror han kommer på fødselsdagen sin!

    SvarSlett
  2. Jeg tror han kommer 6.april:)

    SvarSlett
  3. Jeg tror han kommer onsdag 7. april! Hehe.

    SvarSlett
  4. Jeg tror han kommer 9. April, på pappa sin bursdag! :-)

    SvarSlett
  5. Haha, tipper anonym vinner ;)
    Jeg sier SELVFØLGELIG 3 april. Er da de tøffeste april-barna har bursdag ;) hehe. Hilsen 3. april 1985

    SvarSlett
  6. Jeg tipper påskeaften, altså lørdag 3. april, for da kommer jeg hjem fra Kina (liker begrunnelser helt ut av det blå, jah!? :-P) ;)

    SvarSlett
  7. Åh, han kommer nok 1.april. Fordi han er en liten luring, og da tror alle det er en aprilspøk;-P

    SvarSlett
  8. Kan jeg gjette 2 datoer? Jeg tipper ialfall 5. eller 8. april :)

    SvarSlett
  9. Jeg tipper han kommer den 4. Jeg ville opprinnelig gått for den 9., men den datoen er jo tatt. Sukk!

    SvarSlett
  10. Da setter jeg en gjetning på 2 april da:)

    SvarSlett
  11. jeg tipper 1 april, for han er en liten aprilsnarr :)

    SvarSlett
  12. Jag tror absolut att jag kommer få dela min födelsedag med lillen, så jag tippar på den 6 april! ;)

    SvarSlett
  13. Jeg tror 10. april ;)

    SvarSlett
  14. jeg tipper på 31 mars jeg :)

    SvarSlett
  15. Tipper 12. april!

    SvarSlett
  16. Janne (bim/dib)9. mars 2010 kl. 16:05

    28.mars fordi han er litt utålmodig :)

    SvarSlett
  17. Jeg tror han kommer 1. april :) Lykke til med fødselen. Hilsen Hege

    SvarSlett
  18. Heisann. Fikk lyst til å tippe jeg og... ;-) Tipper han kommer første påskedag, altså den 4. april. Lykke til! Hilsen Hanna fra BIM/DIB-gruppa

    SvarSlett