torsdag 25. februar 2010

Litt lysere dag i dag...

Våknet nettopp opp etter en forhåndsvis god natts søvn! Kroppen hadde godt av å sove lenge i dag, og jeg har ennå ikke stått opp av senga og startet dagen. Bjørnar ordner noen ganger frem den bærbare pcen til meg sånn at den står ved siden av meg når jeg våkner om morningen, og da blir det noen pc-timer før jeg starter dagen for fult. Når man ikke har noen dagsplaner heller, blir jo dagen så forferdelig lang dersom man starter den allerede i ni-tiden.
I dag reiser Bjørnar vekk på vinterferie til Vestlandet også. Jeg blir igjen alene hjemme. Vil ikke reise så langt vekk nå når det er så nærme termin, litt skummelt om noe skulle skje. I morgen reiser mamma og pappa også vekk, så da blir jeg skikkelig gressenke i helgen. Håper såklart form og humør er litt bedre sånn at jeg orker finne på noe!

Jeg vet at dere (noen av dere) etterlyser magebilder eller generelt sett nye bilder her inne på bloggen. Har vært noen bildeløse innlegg. Jeg vet fortsatt ikke hvor kabelen min er blitt av, og desverre har jeg ikke energi til å lete så masse etter den heller. Håper bare det faller ned over meg hvor den er, slik at jeg slipper endevende alt. Begynner jo egentlig nærme seg termin også, så er nok ikke så dumt å lokalisere den etterhvert.
Slenger med ett lite bilde fra fjorårets sommerferie hvor turen gikk til Koh Samui i Thailand. Tenk at det snart er 2 år siden jeg var der... Se på den flate flate magen min - gud som jeg savner den... :-P Har jo aldri hatt noen mage så en stooor rund ball midt på magen begynner ta på ;)
Hørtes forresten ut som jeg var skikkelig fæl mot Bjørnar i innlegget under her. Tror ikke jeg er så ille mot han, er bare det at jeg klager, huffer, styrer veldig med å snu, vri og vende på meg.. Skjønner jeg kan oppleves som fryktelig slitsom (føler jeg huffer, sukker osv osv mer enn nok selv)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar