torsdag 25. februar 2010

En hyggelig award til gressenka

Fikk denne awarden for noen dager siden, av Sandra. Men har spart godsakene til jeg ble gressenke for noen dager, slik at jeg hadde noe å finne på. Sammen med awarden kommer det 2 oppgaver. Den ene er å fortelle om 10 ting som gjør deg glad, og så skal den deles videre til 10 andre bloggere, med en liten forklaring på hvorfor nettopp de får den.

Here we go:
10 ting som gjør meg glad:
♥ Bjørnar-en min
♥ At det er 5 uker og 2 dager igjen til vi får møtt babyen vår
♥ Pc-tid
♥ Ben & Jerry's
♥ Lunch
♥ Pannekaker
♥ At jeg tørr gjøre ting jeg egentlig er redd for (f.eks gå midt over torget, til tross min store fugleangst)
♥ Lønningsdag
♥ Å finne på hyggelige ting med gode venner
♥ En god dose overskudd

10 bloggere jeg gir awarden videre til:
(Prøver finne blogger som allerede ikke har mottatt awarden - i tillegg til at bloggen ikke skal være låst :P )

Sarah - min "svigerinne" - hun er kjæreste med Bjørnars' bror, er svensk, og blogger. Bloggen har vært stille en stund nå, men hun har startet opp igjen nå og jeg er innom og leser om hennes hverdag rett som det er!
Lisa - svenskeblogg nr 2. Hun har fulgt bloggen min siden jeg startet opp med naar2blir3 bloggen min. Er veldig flink til å legge igjen hyggelige kommentarer til meg her inne, noe jeg setter stor pris på :)
Mariann - mammaen til TURBOPRINSENE, som også er inne på bloggen min rett som det er og legger igjen fine kommentarer til meg.
Kristine - over there - som jeg vet er innom og følger bloggen min. Vi jobbet sammen på Akro long long time ago.
Trine - mammablogger, som nettopp ble mamma til barn nr2 - nemlig gutten Alexander.
Mamma Line Merethe - som venter en liten baby bare noen uker før vår lille kommer. Har fulgt bloggen hennes siden jul ca, og er hyggelig å lese om hvordan svangerskapet hennes utvikler seg. Spesielt siden vi har termin ikke så langt unna hverandre
Kine og Teddygutt - bare fordi dere er de dere er :o) Ønsker dere forresten litt bedre dager fremover...
Inger - Dolce Vita - mammaen til Matheo. Hennes blogg fulgte jeg fra jeg selv ble gravid første gang i 2008. Spennende å følge hele graviditeten, fødsel, og livet som småbarnsmor. Hun skriver alltid så fint om hva hun har opplevd.
Maiken - familievenn fra jeg var liten av, som også blogger. Hun skriver alltid så gjennomtenkte innlegg i min fantasi. Har alltid kule bilder, bra fantasi.. Blir missunnelig av å lese bloggen din ;)
Jorid - som nettopp har blitt mamma selv til en nydelig liten jente... Hun har bloggen jeg drømmer om å ha. Er så usannsynelig flink til å blogge, pene bilder, pent oppsett osv osv. Drømmer om at jeg EN DAG blir like flink på bloggfronten som henne...

5 kommentarer:

  1. Sv: Takk for awarden, det var koselig :)
    Ja, jeg skal si ifra til deg vettu. Veldig spent på om noe funker i det hele tatt. hehe ;D Skader vell ikke prøve. Når har du termin?:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    ÅÅh, tusen takk for de flotte ordene!!
    Bloggen din er kjempefin :-)

    Ha en super helg!
    Godklem JOrid

    SvarSlett
  3. Sv: Ja, jeg hilste på inne på Aprilforumet også, men håper jeg får lov til å bli på Mars :D hehe.. Nå er jeg hjemme fra kjoletitten, utrolig mange fine kjoler. Blir jo helt mo i knærne ;D

    SvarSlett
  4. Oj, der sto jeg på lista gitt!:) Så hyggelig!:)
    Ang. klær ja, så må man vel ta en sjans noen ganger kanskje, men man vet jo sånn cirka da. Ellers må man bare ta den største av de to str.man er i tvil om, for da får man alltids brukt den. Jeg hadde kanskje ikke kjøpt noen dyr vinterdress hvis han hadde kommet til i april nei. Jenta mi er jo født i mars, og til henne kjøpte jeg en veldig rimelig vinterdress på Name It, også kjøpte jeg en Reimadress til vår/høst. Den kjøpte jeg i str.80 og samtidig den vinterdressen hennes i str.86 til halv pris. Reima er ganske store i størrelsene.
    Det er jo lettere å kjøpe på forhånd når de er større, da vokser de ikke fullt så mye som det første året. Og det er jo så stor forskjell på de som regel også, noen vokser mer enn andre. Det værste å handle på forhånd er vel sko. Har gjort det og vært heldig med at de har passet til da de var tenkt. Men det har ikke vært dyre sko da.

    SvarSlett
  5. Nei men Hege dette har jo ikke jeg fått med meg.
    TUSEN TAKK nå ble jeg kjempe glad, så godt at jeg titter litt rundt omkring på blogging din i ny og ne ellers hadde jeg aldri sett den.
    Jeg venter i spenning sammen med dere, hold ut jeg vet at det er slit men det er verdt ventingen. Stor nuss til deg du har gjort min kveld

    SvarSlett