fredag 26. februar 2010

Snille kjæresten min!!!!


Om dagen i går ikke var særlig bra, så begynner dagen i dag å ta seg opp. Fikk nettopp telefon fra verdens beste kjæreste, som var på Kari Traa butikken på Voss (en av mine favoritter) - hvor han (som på bestilling, eller i allefall etter ønske fra husmora) var innom for å kjøpe MORGENKÅPE!!! Jeg kom nemlig over denne morgenkåpen rett før jul Hadde så lyst til å kjøpe den, men gjorde det aldri, og når jeg først ville tilbake for å kjøpe den var de utsolgt over alt. Nå hadde derimot husbonden funnet den i kari traa-butikken og ville kjøpe med et eksemplar med hjem til meg. Så han ringte bare for å høre etter str og farge (blå eller hvit)!
Kjenner dette ble et HØYDEPUNKT for dagen i dag, og jeg gleder meg til han kommer hjem i morgen og jeg kan ta morgenkåpen i bruk :)

1 kommentar:

  1. deilig! (og mer enn vel fortjent!) -og du, takk for award! :) jeg skal poste den videre hos meg :)

    SvarSlett