onsdag 24. februar 2010

Huff...

Jeg har ikke mer å si. Kroppen er sliten og tung. Jeg er lei, jeg vil ha lillegutt ut. 49 dager (som er igjen til termin) virker som et halvt maraton til, jeg vet ikke hvordan jeg skal overleve de siste ukene. Jeg tror jeg har nådd mitt max-punkt. Tålmodigheten er over, energien begynner ta slutt... Jeg tenker på mulige måter på å få babyen ut NÅ! For JA, jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom resten av tiden. Ettermiddagene og kveldene mine er grusomme :/ Stakkars Bjørnar som må overleve sammen med meg.. ;) Hehe.. Får håpe han tilgir alt når babys er ute!

2 kommentarer:

  1. Uff da! Husker så godt det der. Jeg var mökklei når det va 7-8 uker igjen. Visste liksom at babyn ville klare seg utenfor. Men det er best om den får bli der. Ingenting hjelper på å forsöke å få den ut heller, tro meg. Jeg prövde å jobbe meg halvt ihjel, spise sterk mat, hoppe på trampoline, kjöre fort i humper med bilen.... og det eneste jeg endte opp med var et mer fucked bekken og ble så sliten at jeg sov mer urolig.

    Så hold ut vennen, du har så mye igjen for det etterpå. Lover deg at å föde er hardt arbeid, og du trenger alle krefter du har! :) Stapp deg ned i soffan, ta fram alle godfilmer du har og nyt. Jeg vet jeg selv var lite positiv, men skulle önske jeg hadde lyttet til mine egne råd:P Björnar overlever dette, du bärer jo hans og din dyrebare skatt:)


    Ble langt dette her...

    SvarSlett
  2. Kjenner meg igjen ja! De siste ukene er en prøvelse....

    Men tenk,er jo egentlig ikke sååå lenge igjen! :)Babyen kommer,bare bruke tiden igjen til å kose deg,glede deg,nyte tiden som kjærester før dere blir foreldre ;)

    SvarSlett