torsdag 11. februar 2010

Den siste tiden


har det rett og slett ikke skjedd så mye spennende som er verdt å fortelle om her inne på bloggen. Dagene er stort sett ganske like for min del. Sove til jeg våkner om morningen, som kan være alt mellom 8 og 13.. Så dulle litt rundt her hjemme, og kanskje noen små gjøremål i løpet av dagen. Er ikke store utfluktene jeg er ute på. I går var jeg på besøk hos en kollega av meg og datteren på 2,5 år. Det var kjempehyggelig! :o) I morgen skal vi i barselbesøk til en ny verdensborger, som kom til verden i beg. av januar.
Ellers ble sist helg tilbragt på hytta, hadde en nydelig helg der oppe, klar himmel, sol og deilig temperatur. Var faktisk så deilig at det frister med gjentagelse veeeeldig snart!
Ønsker alle sammen er riktig god helg, er jo kun i morgen igjen før denne arbeidsuka er over for flesteparten! Jeg skal også en liten tur innom jobben i morgen. De har karneval, så må ta meg en tur å se på alle de herlige utkledde små ;) Kun 1 mnd igjen som sykemeldt nå, før jeg går over i permisjon... Venter spent på svar fra Nav og dagen, om permisjonen er innvilga, regner med det, men fint å få det svart på hvitt...
I dag har jeg forresten rydda vekk ALT av tøy som ikke har passet de siste mnd, og som jeg i allefall ikke har noe håp om å få på meg den siste tiden av graviditeten heller.
Ryddet også vekk masse sko som kun blir brukt en sjelden gang, og i tillegg alt pentøy osv. Har ett rom til oppbevaring inne hos foreldrene mine, så det er jo uansett ikke så langt unna. Deilig med nesten tomme skuffer!

1 kommentar:

  1. den siste tiden går fooort! :) det er jo positivt.. morsom komkurranse du har under her :D Håper jeg tippa riktig :) thihi

    SvarSlett