lørdag 27. februar 2010

Litt sentimental sånn på morgenkvisten


I mangel på nye bilder å blogge med, bruker jeg eldre bilder, som har liggi og støva ned på dataen en stund. Har "tatt frem" igjen bildene fra Thailand turen som jeg nevnte i ett innlegg under her. Det gir meg en god-følelse av varme, av ferie og av avslapning. Og ikke minst FLAT MAGE.. Gud hvor jeg savner magen min. Jeg savner å se tærne mine uten å måtte bøye meg milevis fremover, jeg savner å kunne gå i de gamle klærne mine, jeg savner å kunne sove på magen...

3 kommentarer:

  1. Håll ut gumman! Det är inte långt kvar nu;) Snart e du tillbaka i din "gamla" kropp med platt mage...och då får vi ge oss ut på en shoppingtur och köpa lite roliga kläder när lillen är ute! kram

    SvarSlett
  2. Uff! Husker det så godt. Hatet at jeg var like bred som jeg var höy...nesten:P
    Lakke tånegler tok en halvvtime med svett og slit. Ta på sokker var en annen historie.
    Hold ut, når han vel er ute komemr du savne magen litt. Men det var guuud så deilig å legge seg på magen og vite at man ikke moset noen. Og ikke forvent å gli rett i dine gamle jeans dagen etter. Kan ta noen uker, selv for en förstegangsfödende som ikek har gått opp 30 kg.Så slipper du bli skikkelig skuffa.

    Kos deg med det du har, ja jeg vet...vanskelig siden alt trykker, tungt å puste, sover dårlig....Men snart er det en annen som opptar alle timene på dögnet, ikke alltid man får dusjet för laaant på ettermiddagen.
    Så pröv å nyt friheten litt til:)

    Ja, jeg prövde sende mld via blogger, men det ville den ikek väre med på. Så jeg får legge igjen mailadr her istedet. Men jeg skriver den i en annen kommentar så kan du slete den når du har lest:) Takk for hjelpen! Snill:)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett