tirsdag 16. februar 2010

Morgenstund har gull i munn



Dagen i dag ble startet tidlig for min del. Var oppe og i dusjen 7.15, da greide jeg ikke sove mer. Bjørnar var oppe og gjorde seg i stand til jobb, og jeg ble bare mer og mer irritertert over "bråket", så da var det opp og stå og starte dagen jeg også. Morningen har så langt kun bidratt til kos i sofaen med kakao, pc og sigdals-snipp. Snart er det klart for frokost, før jeg nærmere 11.15 skal ta turen til Drammen. I dag er det nemlig klart for naperapattime, for første gang. Veeeldig spent på dette, og håååper det kan være til hjelp!


Helgen tilbragte vi på hytta i Eggedal, hadde en nydelig helg der oppe ♥
Tenk at neste gang vi er der oppe, så har kanskje lillegutten vår kommet til oss.. Kommer jo litt an på hvordan svangerskapet går videre, for frister nemlig å få med seg enda en helg der oppe før begynnelsen av april. Men jammen ikke godt å si hva man klarer!
Nå nærmer det seg stadig vekk at lillegull kommer. Teller ned dagene, 47 dager igjen - eller 6 uker og 5 dager til termin. Meeen, vet jo ikke hvilken dag han kommer, så forsåvidt kan han jo komme når som helst, og senest rundt 18 april... Neste uke er det klart for ny jordmorkontroll og jeg er veldig spent på magemålene denne gangen, siden magen har vokst sånn i rykk og napp.

4 kommentarer:

  1. herregud nå nærmer det seg :) Gleder meg veldig på dine vegne

    SvarSlett
  2. Oj ja da er det ikke lenge igjen! Håper du får en fin helg til på hytten før han kommer=)

    SvarSlett
  3. Spennende! Deilig å gå å vente, samtidig at det er utrykkelig kjedelig. Og når han vel har kommet ut, önsker man seg magen tilbake etter noen få mnd:)

    SvarSlett
  4. Jeg ser at jeg ikke er den eneste som er utåmodig :)
    Vi har kun kort tid igjen nå, Hege og vi bør nok lytte til de med erfaring og nyte tiden med rolige netter og relativt lite klesvask osv. Snart har vi hver vår lille gullunge som vi elsker -og som kommer til å gjøre oss såå slitne, hehe..
    Jeg har en hel, liten haug med klær til deg. Den skal jeg se til at du får i god tid!!
    Ta dere en hyttetur til, dere! Du vil nok ha god tid skulle man tro, fra du først merker at dere bør dra nedover til sykehuset til han faktisk er her!
    :)
    Hilsen fra kristine

    SvarSlett