lørdag 10. juli 2010

Tilstandsrapport!


Jeg var vel ganske nær ett bristepunkt i natt når jeg blogget sist. Men nå er jeg ved litt bedre mot. Isak har i dag fått smake grøt for første gang. Hadde kjøpt inn for en stund siden, men har vegra meg litt for å gi det til han, pga tarmene. Men i dag tok jeg sjansen. Han glisa og smatta verre når han fikk det. Blanda det ganske greit ut. Ble ganske suppeaktig. Tipper han fikk 6-8 små skjeer jeg. Og så fikk han litt pupp og sovna, 1 1/2 time sov han. Og når han våkna igjen, så lagde jeg ei flakse med mme til han. Jeg har nemlig vært å hamstra ulike flaskemerker, for jeg har innerst inne trodd at vi har gitt han feil flaske. At han ville ta flaske, bare han fikk den rette. Og nå har jeg funnet den rette flaska! Denne nuk-flaska falt i smak hos prinsen. I kveld legger jeg med ett smil om munnen, jeg er glad

4 kommentarer:

  1. Ååå så flott! :) Krysser fingrer og tær for at han fortsetter å ta den flaska :) Synes du har vært veldig tålmodig som har stått på så lenge. Believe me, e veit kor frustreranes amming kan vær. Syns du e flink e :)

    SvarSlett
  2. IKKE ment som et tips; men velling er veldig var det beste theodor visste. En eller to skjeer med grøtpulver i melkeflaska. Må ha vellingtut da, eller stikke litt større hull i vanlig flasketut

    SvarSlett
  3. Bra :)
    Jenta mi ville å bare ha Nuk flasker!
    Velling er ett kjempe godt tips

    SvarSlett
  4. Så flott du har funnet en flaske han vil ta=)Det hjelper godt på både mor og barn=)Nuk var en hit her i huset også som du vet=)

    SvarSlett