mandag 5. juli 2010

Mandag 05.juli

I dag er jeg 23 år og 1 uke. Sist mandag (28 juni) fylte jeg altså 23 år. Fikk ikke feiret her inne, siden jeg ikke var hjemme. Isak har nå blitt 3 mnd (1.juli) så er massevis av ting å feire her i heimen. Begge deler har forbigått i noe stille omgivelser, akkuratt som vi liker det. Bursdagen min feiret vi med litt gaveshopping på Voss, litt kaker og vaffler, og en tur på kinarestaurant. Isaks' 3mnd dag ble feiret med strålende sol på Vossavangen. Grilling på kvelden på hytta...

Dagen i dag har vært o' store bakedag.! Jeg skulle prøvelage marengs, men måtte lage det hele 4 ganger før jeg hadde fått lagd det rett. Prøvde nemlig å ha i blåfarge for å få blå marengs, men den gjorde sånn at jeg ikke fikk lage "deigen" rett. Så da ble det hvite marengs i denne omgang. Snille Janne har laget blå marengs med en annen type farge, så i morgen skal jeg få overlevert litt av den fargen. Tenker lage litt marengs til dåpen, og ha på kakebordet!

Denne uka blir det noen treff med mammaene i mammagjengen. Og såklart babyene. Både i morgen(tirsdag) og torsdag. I morgen kveld skal vi (bjørnar, Isak og jeg) på grilling hos ei venninne og kjæresten hennes! Det blir koselig. Håper på fint utevær! Ellers tar vi dagene som de kommer nå. Isak har begynt med litt mer organisert soving i løpet av dagen. Det vil si litt mer enn de småduppene han tidligere har hatt. I dag sov han f.eks 2,5 time mens mammaen var på shopping i Drammen! :)

Nå er det natta her, skal blogge igjen veldig snart. Har liksom ikke så mye mer enn hverdagsoppdateringer å komme med her inne. Snart blir det vel masse dåpsplanlegging her inne :P

1 kommentar:

  1. Går så bra så:) ja, du vet hva jeg mener:P

    For en begivenhetsrik uke dere har hatt da. Hörtes koslig ut.
    Ha en fin sommer videre med mann og en liten tass som vokser i rasende fart. Går unna. Synes ikek det er lenge siden du skrev at du hadde födt jeg:)

    SvarSlett