søndag 4. juli 2010

Tilbake

Vi har vært en uke på ferie, og kom hjem igjen natt til lørdag. Jeg har noen få bilder jeg skal få delt med dere etterhvert, men nå må vi komme oss onkli inn i heimen igjen. Per nå er det kaos med bager, skittentøy, dåpsinvitasjoner som skal lages ferdig og sendes ut, bordkort jeg lager...
I går var vi på jordbæreventyr i Sylling. På dagen var Isak og jeg der med Sandra, Peter og barna. På kvelden passet mormor og morfar Isak mens Bjørnar og jeg dro på jordbærfest. Jeg kjørte, sånn at jeg var klar for å hive meg i bilen dersom det ikke gikk så bra hjemme, men Isak var snill gutt og sov fra 20.30 og til 01.15 når vi kom hjem! Jeg var derimot supernervøs og sjekket mobilen hvert 10. minutt! Er det sånn det er å bli hønemor?

2 kommentarer:

  1. Hehe... Kjenner meg igjne Hege :) Mamma har så vidt passet Brage 1 time og hun er den eneste.... Så vil nok kalle meg selv også ganske hønemor:)
    Er vel kansje sånn med det første barnet.

    Isak var jo bare kjempe søt da, hyggelig å se dere:)

    Monica

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett