lørdag 10. juli 2010

Klageblogg

Det er ikke riktig meningen at jeg bare skal være negativ og klage inne på bloggen min. Men det er så utrolig godt å kunne skrive litt her og tømme hodet. Trenger som nevnt tidligere ikke noen tips og råd, heller derimot klemmer og oppmuntrende ord, om dere vil hjelpe. Det er denne ammingen igjen jeg blir lettere sprø av. Isak spiser ikke så ofte på dagtid noe som er kjempenydelig - for all del. Men nå har han begynt å skulle ha mat omtrent hele natten. Dette er femte natta på rad jeg er våken halvannen time etter vi har lagt oss. Og vi har vært oppe i en time. Isak skal bare ha puppen i munnen, og blir grinete om vi avslutter måltidet. Tipper at han er våken igjen om en times tid. Det er slitsomt å sove på denne måten. Jeg føler meg absolutt ikke uthvilt. Prøver og leter etter flasketyper han kaaanskje kan finne på å ta, og kjøpte i dag en Tommee TIppee - flaske. Trooor dette kan være noe for oss, men typisk vår flaks så hadde de ikke tuten fra 3mnd + inne, så denne må bestilles. Prøvde med 0+ tuten i dag, han prøvde faktisk å suge litt, men ikke mye... Håper den andre tuten kommer snart, for jeg trenger virkelig litt avlastning. Er rett før jeg hiver frem litt grøt til han, sånn at han kan bli mett, men han er jo såvidt bikka 3 mnd, så det er jo stregt tatt en mnd for tidlig. Men hva gjør man vel ikke når man blir desperat nok...! Nå hååååper jeg virkelig at søvnen kan ta han snart, prøver være litt streng her jeg ligger, men mest av alt kjenner jeg meg på ett "gi-opp" stadie per nå...
Sånn det var dagens klageinnlegg. Takk for at dere orker lese!

2 kommentarer:

  1. Sender deg en stor trøsteklem Hege! Drygt når det blir på denne måten, men en liten trøst er at det kommer til å gå over etterhvert, kanskje spesielt når han begynner med grøt. Håper det ordner seg for dere og at dere får sove litt mer på natt=)

    SvarSlett
  2. huff e slitsomt også å være småbarnsmor i tillegg til all kos.
    Men trur ikke at han tar skade av om du ikke lage grøt men tynn velling ( som suppe). litt mere næring så han har å gå på. veit du ikke vil ha noe råd. e ikke så lett Hege. håpe det bedre sæ, men hadde du vært her så sku æ nu ha tatt nån nattskift så du har fått sove litt.
    Håpe du får ei fin helg og det bli bedre snart. Klem fra Marianne

    SvarSlett