fredag 18. juni 2010

Sjarmtrollet!!





Når man ikke har så masse å skrive om, kan man alltids slenge ut ett par bilder av verdens fineste baby :o) Jeg er temmelig stolt og glad i denna gutten her.
I dag starter vi dagen med en shoppingtur på Liertoppen med Sandra. I kveld skal jeg ut på middag med jobben, og garderoben trengte en oppgradering. Fant ikke det helt store, men ble en grønn kjole og svart haremsbukse fra H&M. Blir kjole på meg i dag, selvom været ikke er særlig sommerlig. Husbonden skal passe lillegutt mens mor er på vift. Får håpe det går bra, selvom han har nektet å ta flaske den siste uka. Han spiser vel blir han sulten nok...?!?!?
Nå teller vi ned dager til pappaen har sommerferie - han skal jobbe tom. tirsdag, og så skal han være hjemme med oss til midten av august! NYDELIG! Til neste helg reiser vi på vår eneste ferietur i år. Vi skal, som begynner bli tradisjon nå, tilbringe ei uke i Voss. Der er det ekstremsportveko. Husbonden skal i år, som tidligere år, delta på sykkling ned fra ene fjellet på Voss.. Mens jeg vurderer litt frem og tilbake om jeg skal fly litt i år også... Fly i form av paragliding
ØNSKER ALLE BLOGGLESERE EN RIKTIG GOD HELG!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar