søndag 6. juni 2010

Bryllupslørdag

I går, lørdag 5. juni 2010, giftet en god venninne seg. Vi var så heldige å få ta del på den store dagen dems. Frogner kirke var arena for den flotte vielsen.
Bruden strålte om kapp med sola. :o)



Her er første synet vi fikk av bruden, når hun kom oppover kirkegulvet. Kjempevakker var hun
Bruden og forlover i kirken

Her kneler brud og brudgom for presten....
Brudens søster og brudgommens bror sang duett i kirka..
Vielsen er ferdig, og brudeparet på vei ut av kirken...
Fotoshoot utenfor kirken i finværet
Nydelige brudebuketten som brudgommen hadde plukket ut til bruden sin

Inn i kirka igjen for å knipse fiiiint bilde
Malin og meg pooser utenfor kirka
Husbonden, Isak og meg utenfor kirka

De nygifte reiser videre i flott rød bil for fotografering, mens resten av selskapet drar til festlokalet. Malin og meg var pakkeåpnere, for maaange fine pakker..
Brudebuketten igjen

Brudevalsen
Morsom pynt på toppen av bryllupskaka

3 kommentarer:

  1. Bryllup er herlige og rørende!
    Bor dere i Grenland?
    Jeg solgte nemlig den kjolen til Madeleine,brudens søster ;) Hehe

    SvarSlett
  2. Neida, vi bor i Lier. :o) Kjenner du Madeleine? Hun og bruden har felles far, og er vokst opp hos hver sin mor.. :o) Kjempefin kjole

    SvarSlett
  3. Ååååja ;)
    Nei jeg kjenner ikke,men kusina mi gjør.
    Ja kjolen er nydelig!

    SvarSlett