onsdag 2. juni 2010

Prøve noe nytt

Ja, da har vi låst bloggen vår. Blir spennende å se om jeg blir tilfreds med det, eller om jeg åpner den igjen. Syns det er vanskelig å vite om låst blogg er tingen for oss, men når prøver vi og ser.
MEN: Jeg legger jo såpass mye ut her om livene våres, dere blir jo ganske kjent med oss.. Så da kjører jeg i gang med en liten presantasjonstråd her inne jeg.. Vil fremover høre litt mer fra dere kjære blogglesere.. Så nå vil jeg dere skal fortelle hvem dere er, hvordan dere kjenner meg (evnt bare gjennom blogglandia). Om dere har barn, om dere blogger.. Ja- hva dere måtte ønske å fortelle. Bruk dette innlegget til å skrive litt om deg selv!!!

Alle kan kommentere her også. Velg da bare anonym, og så signer heller i teksten hvem det er som skriver :D

11 kommentarer:

  1. Oh, jeg er först! :D Takk for at jeg fikk fölge, man har på en måte fått en slags forhold til noen når man har lest en blogg over en liten tid. Man blir på en måte kjent med dem.

    Jeg heter Lisa, er fra Östfold, bor i Strömstad med min kjäre og 2 barn. En Nicolai 5 år, og en Filippa 6 mnd.
    Kjenner deg personlig ikke, em nkom over denne bloggen da jeg selv som gravid sökte etter gravidblogger via Google:) Haddelyst til å lese om andre i samme sits som meg selv.

    SvarSlett
  2. Og jeg er søsteren din som er veldig glad i deg og den fine familien din=)

    Klem Renate

    SvarSlett
  3. Takk for at jeg fremdeles får følge dere=)
    Du forsvant fra alle lister på bloggen min, men nå fikk jeg mail slik at jeg kommer meg inn! Koselig=)

    Jeg heter egentlig Carina, og siden du har låst blogg, så kan jeg jo legge ut navnene på ungene også=) Live 2,5år og Ronja 17mnd. Kaller de bare snuppen og lillesøster på min egen blogg=) Bor i bergen med min kjære. Begynte egentlig å blogge så pappan kan få se ungene når han er på jobb, men nå blogger jeg om alt. Husker faktisk ikke hvordan jeg fant deg, det begynner å bli en stund siden=)

    SvarSlett
  4. Hei Hege!

    Janne og Albert fra Lille trille :) Vi koser oss med bloggen din og er takknemlige for å få være med videre. :)

    SvarSlett
  5. Takk for at jeg fikk følge dere videre :)

    Jeg heter Linn,er fra Porsgrunn.
    Bor med kjæresten min gjennom 10 år og vår datter på 4 år.
    Blogger om min hverdag,med familien min og venner.

    Husker ikke heeelt hvor jeg fant deg hen,men har fulgt deg en god stund gjennom graviditeten din :)
    Gleder meg masse til å se utviklingen til prinsen deres.

    SvarSlett
  6. Kjempe koselig jeg får følge med videre :)

    Jeg er Monica, vi har jo bodd i samme gate i noen år:) Nå bor jeg i drammen sammen med samboeren min og vår nydelige lille sønn Brage på 5 mnd. Artig å følge med på bloggen din Hege, og lille Isak er kjempeskjønn:)

    SvarSlett
  7. Hei Hege, min navnesøster=) Kjempekoselig å få følge dere videre. Jeg heter da Hege, er fra Nordland men bor på Nordmøre. Jeg har tre barn, Esben på 16 år, Julie på 10 år og lille Iver på bare 6 uker. Du og jeg traff hverandre på barnimagen for over ett år siden. Vi har en del felles og har fulgt hverandre det siste året. Ikke minst nå da vi begge var gravide og fikk hver vår nydelige sønn med 3 ukers mellomrom=) Jeg blogger ikke selv (iallefall ikke ennå), men syns det er veldig artig å følge med bloggen din. Kjenner meg ofte igjen i ting du beskriver i hverdagen din som småbarnsmor og det er godt å ha noen å utveksle erfaringer med=)

    SvarSlett
  8. Kjempehyggelig at jeg får følge dere videre :)

    Jeg heter Eli-Trine, og vi har spilt håndball sammen i flere år. Jeg syns det er både koselig og spennende å følge med på deg og ditt, både fordi du er "en jeg kjenner i bloggeverden", og fordi du har en veldig annen virkelighet enn den jeg har for tiden da jeg er student i Bergen :)

    - Og ja, jeg er også "en blogger" ;)

    SvarSlett
  9. Jeg heter Lene.
    Ble vel kjent med bloggen din når jeg hadde blogg selv. Slettet den da snuppa mi rundet året, men den het Lene og Linnea.
    Men du vant jo en blogcandy der inne, så du husker den sikkert litt :)
    Jeg er 23 år og har Linnea som er 16 mnd nå.

    SvarSlett
  10. Hei Hege!
    Takk for at jeg får følge dere, syntes du har en koselig blogg og dessuten er det spennende å lese om livet ditt som småbarnsmamma :)

    Vi har gått på ungdomsskole sammen i tre år, men har vel egentlig hatt lite kontakt etter det. Jeg bor på Lillehammer (begynner på mitt femte år her til høsten), med samboeren min Kjetil og Brutus, som er en norwichterrier. Jeg studere og jobber i barnehage :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  11. Og jeg fant vel bloggen din gjennom Kine tror jeg!
    Takk for at jeg får følge bloggen din videre, moro å følge med litt! Jeg blogger også selv med lukket blogg som du har tilgang til og har en gutt på litt over 2 og en liten bebis i magen!

    Gry :)

    SvarSlett