onsdag 9. juni 2010

På grunn av har vi nå 2 onsdager på rad gått glipp av og det er skikkelig skikkelig kjedelig.
Kjenner jeg irriterer meg ganske mye over det faktisk.
For vi meldte oss på sånn kortkurs
pga sommerferien.
Så vi går bare 6 ganger, i stedenfor 10.
Og nå har vi altså mista 2 ganger,
vi har vært der 3 ganger,
det vil si at det bare er 1(!!!) gang igjen.
Og etter gjennomført nybegynner babysvømmingkurs
så skal de over på viderekommenkurs.
Ikke føler jeg (mammaen til babysvømmeren)
meg klar for noe viderekommenkurs.
Nei, spørs om vi må kjøre på med enda en runde
med nybegynner kurs.
Sukk...
Jeg irriterer meg grønn over dette.
Kjedelig å ha brukt endel penger på det,
og så får vi ikke noe igjen for det.

1 kommentar:

  1. Åååå så ufattelig kjedelig!! :/ Dere burdte så absolutt fått penger igjen,eller fått de to timene..

    SvarSlett