tirsdag 15. juni 2010

Gulp....


Jeg har en morsomt, litt guffen historie jeg vil dele med dere blogglesere nå på morgenkvisten.
Vi (Isak og jeg) hadde nemlig en litt spesiell morgen i senga i dag.. Vi bruker alltid starte dagen med en halvtimes kos i senga, hvor vi ler og tuller. Smiler og er skikkelig fornøyde begge to. I tradisjon tro, startet vi også denne dagen på dette viset! Isak er virkelig en morgenfugl, og det ser ut som han setter pris på at vi koser oss litt før vi står opp.
I dag lå jeg på ryggen, mens jeg holdt Isak opp i været sånn at han fikk fly over med. Vi ler, Isak gaaaah'er, jeg gaaaah'er - og så, med mine øyne lukka igjen, leende, så GULPER Isak, rett i min munn, som er åpen fordi jeg ler..
EEeeeeeehhhhh - spesielt, kvalmt, guffent. I know. Men lite jeg fikk gjort med det da, var bare å få lagt vekk Isak, finne gulpekluter og spytte det ut igjen... Æsj æsj æsj og atter æsj. Ble sittende noen minutter temmelig forfjamsa i senga, før jeg fikk kommet meg i dusjen, for han gulpa jo alle andre steder over hele meg når jeg prøvde å legge han bort.

1 kommentar:

  1. Åååå, det er så USJ det der! Fysj!
    Lukas gjorde det samme, bare at han traff øye mitt i stedet, så jeg kjente att det var surt inne på øyet. Fysj! xD

    SvarSlett