torsdag 17. juni 2010

Babysvømmer'n

Isak går som tidligere nevnt på babysvømming på onsdager. I går var siste kursdag før sommeren, og vi var i bassenget dobbelt så lenge, for å få gjort mest mulig, i og med at vi har mistet 2 ganger pga streik! Isak var så flink i går. Han var god og mett, og storkoste seg i vannet. Da er det mer stas for mammaen og pappaen også!
Vi fortsetter nok med svømmeskole til høsten også, men har ikke helt bestemt oss for hvilke dag det blir. Kommer litt an på om pappaen skal være med eller ikke, og det er jo litt koselig at han har mulighet til det...

Dette bildet er tatt rett før vi starter svømminga vår. Isak i badebleia ligger og venter i bilstolen sin!
Her har Isak nettopp dukket under vann! Bjørnar er strålende fornøyd med at det gikk så bra!
Jeg ble litt missunnelig i går, for jeg har nemlig ikke fått prøve å dykke med han. Bjørnar tok de 2 dykkene de fikk lov til å ta, mens jeg var i gang med å ta bilder. Sleipe pappaen...

Så fikk de prøve å sitte i badering for første gang. Det var også stas for far og sønn!


Slenger med en liten video av mammaen også, dokumentere at jeg var med jeg også. Har flere videoer, men vil ikke legge ut, for er andre babyer med i bakgrunnen

2 kommentarer:

  1. Ser ut som en stor pjokk koser seg i vannet:)

    SvarSlett
  2. Så gøy!
    Ser ut som hele familien har det suverent. Fantastiske bilder=)

    Renate

    SvarSlett