torsdag 3. juni 2010

Fiiin sommerdag

Isak har hatt en superdag i dag, og vi har bare kosa oss. Sov 2 timer lenger enn vi bruker, og når vi hadde kommet oss i klærne og spist, så satte jeg meg ut i sola mens Isak sto i skyggen og sov i vogna si :o)
Han hadde i tillegg 2 soveøkter til i vogna si, til mors store lykke. Jeg fikk vasket badet, og vasket en hel haug med klær.. Kjempedeilig.
Isak har de siste dagene fått seg endel nye klær. Det trengs sånn som han vokser. Og med varmen så krever det også litt lettere klær.
Når Bjørnar kom hjem hadde vi planer om litt grillkos, men det viste seg at det ikke var mer gass på beholderen, så maten måtte lages inne på komfyren. Smakte godt, selvom det ikke ble riktig grillmat. Etter middagen reiste vi en tur på besøk til svigermor.

Nå ser vi paradise danmark, ammer, og tenker at det nærmer seg nattinatt for vår del.
Nærmer seg lørdag, og bryllupet til min gode venninne Nina.. ÅÅååååå som jeg gleder meg :D

1 kommentar:

  1. Ja nå er det endelig sommer og jeg håper den varer noen dager til ;)
    Har en utfordring til deg på siden min.
    Ha en glitrende kveld

    SvarSlett