fredag 28. mai 2010

♥ Willow tree ♥

DISSE HAR JEG ALLEREDE:

Love

Love, everlasting and
true
Cherish
Awaiting a miracle
Keepsake
Kept forever in the heartNew Life

Celebrating the miracle
of new life
******************************
DETTE ER NOEN JEG ØNSKER MED I FREMTIDEN:
Child of my Heart

Child of the World, into
my heart you came.
Bring sun into
my life, making family our
name.
Tenderness

Treasuring a rare, quiet
and tender moment of
motherhoodGuardian Angel

May you always have an
Angel to watch over youHappiness

FREE to sing, laugh,
dance... crate!

Sisters by heart

Celebrating of sharing
and understanding

3 kommentarer:

  1. men gud vilka söta! Aldrig sett innan. Är det en norsk design?

    SvarSlett
  2. Disse var jo kjempeflotte! Hvor får man kjøpt dem? Vil å ha slike=)

    SvarSlett
  3. Sarah - Vet ikke om de fins i noen andre land jeg.. Hmmm. Heter willow tree by Susan Lordi - så høres jo ikke helnorsk ut egentlig.
    Sjekk ut siden

    Sjekk ut nettsiden :

    http://willowtree.info/gifts/family-relationships

    Hege - Jeg kjøper de på sånne interiørbutikker, eller sånn dilldall butikker, der de f.eks selger Sia, lys, boller, altså sånn pyntebutikk.. Hehe. Vet ikke hvordan jeg ellers skal fortelle det. Den vi har i nærheten heter Lykke og ligger på Liertoppen. Hvis ikke er de vel å finne i black design butikker også ;) Jeg ♥

    SvarSlett