fredag 7. mai 2010

Isak 5 uker

I går var lillegull 5 uker! Dagen ble feiret i rolige omgivelser her hjemme. Vi startet dagen med kosestund i senga. Dette bruker vi prøve å få til hver morgen. En halvtimes tid før vi står opp, og etter at pappaen har reist på jobb, hvor vi ligger og "snakker" med hverandre. Her klarer jeg ofte å få frem noen små smil fra gullet, noe jeg har prøvd å dokumentere på bildet under her.. Litt vanskelig er det da, å få lillegutt midt i kamera, så derfor er det bare halve han som syns I tillegg bruker han endel tid på nakketrening, og han er ganske så sterk denne lille karen her.
Spesielt stas er det å ligge på magen oppå ammeputa!
Ellers har den 5 uker gamle gutten tatt i bruk vippestolen sin. Han er nok litt liten oppi der enda, men er et kjempekjekt hjelpemiddel, når han er våken idet middagen våres skal inntas!


I dag startet dagen vår halv åtte, Isak er nå ute i vogna for sin andre lur i dag. Jeg har vasket soverom, skiftet på senga, støvsugd gangen, vasket 3 klesmaskiner, og tenker nå ta for meg stua. Deilig å ha det rent og pent her til helga, da slapper man av og koser seg ekstra mye.

Vi begynner dessuten på babysvømming neste uke - JUHU!!!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med 5 uker gammel prins :o)
    Tiden går fort når man koser seg! Herlige bilder av gutten deres.
    God helg!

    SvarSlett
  2. Åhhh... jeg savner dere allerede...

    R

    SvarSlett