lørdag 29. mai 2010

Min alt ♥

Isak ble 8 uker på torsdag, og jeg tenkte
oppdatere dere blogglesere om hva
gutten vår kan, har opplevd..:
Isak kan og har:
♥ smile som bare det
♥ har ledd noen ganger
♥ elsker å hoppe på fanget vårt
♥ er veldig nyskjerrig
♥ har oppdaget lekene i babygymmen
♥ elsker å høre noen dusje
♥ spiser 200ml morsmelkerstatning på null komma niks
♥ går på babysvømming hver onsdag, og har dukket under vann
♥ har snart vokst ut av bagvogna si
♥ er kjempesterk i hodet
♥ har verdens merkeligste sovestillinger
♥ har allerede vært 2 ganger i kirka
♥ bruker klær i str. 62, 68 og 74
♥ har hatt besøk av 4 babysnupper i barselgruppa (fint å være eneste hanen i høneflokken)
♥ har 2 stolte oldeforeldre på Hamar han har hilst på (og skal møte Oldemor på Voss om 1mnd)
♥ elsker å bade i balja si, men gråter når han er ferdig
♥ prater, kan for eksempel si GAH, og EHHH
♥ veier over 7kg
♥ er 60 cm lang
♥ har flere klær enn pappaen sin

1 kommentar:

  1. Hihih, stor kar dette jo. Filippan min var 7 kilo på 5mnd-kontrollen!
    Og 200ml har gått ned bare én gang, og det tok en 5min tid tror jeg.

    Så fin gutt du har Hege, han er bare nydelig!

    SvarSlett