mandag 18. oktober 2010

Vinterdress

Er en goood stund siden vi bestemte oss for at vi ville ha Troll-dress til Isak i vinter.
Men plutselig var den utsolgt i rett størrelse. Har fulgt litt mer rundtomkring for å se om vi kom over på tilbud, men det var ingen av de som var på tilbud som stemte overens med den vi ville ha.
Så da ble det dresshopping på nettet i år, og jeg må si jeg er litt spent...
Vi bestilte dressen på lørdag, og håper den kommer i løpet av ett par uker.

Nå er det vel noen som kommer med sine erfaringer osv osv med trolldresser, sikkert både positive og negative.. Men vi falt i allefall mest for at det var innerfor i ull i dressen.. Håper vi blir fornøyd!

4 kommentarer:

  1. Kjempefin dress!! Hvilken str bestilte du? Må bare innrømme at jeg har ikke tenkt så mye på dress til Iver ennå....ser for meg at han blir mest i vogna i vinter....tenkte jeg skulle ønske han dress til jul men kanskje det er for lenge å vente.. Syns han vokser så fort og jeg klarer ikke helt henge med=) Ennå er han jo bare min lille kosebaby og vinterdress og uteklær er litt fjernt liksom...men han er jo faktisk 8 mnd til jul og da begynner han jo å bli stor=) Så må vel bare kaste meg rundt og kjøpe dress tenker jeg=)

    SvarSlett
  2. HEGE : Vi bestilte i 86 vi.. Kan hende vi har gått på en skikkelig smell, men tenker om han skal få brukt den på slutten av sesongen så bør den være såpass..
    Han er jo nettopp begynt å bruke 80 nå..
    Ser egentlig for meg at dressesongen her blir finværsdager etter jul... Forhåpentligvis krabber han jo snart, og han har i allefall ikke tålmodighet til å sitte stille i vogna lenge av gangen...
    I tillegg blir det sikkert moro å få ett sånn babyakebrett til han, så han kan ake litt...
    Tror vi blir fornøyd jeg altså...

    SvarSlett
  3. Trur d blir bra jeg :) Har funnet en dress og en jakke med boblebukse til patrick. Han skal jo bynne i barnehagen, så da må man ha ekstra skift. Så har vi kjøpt regnbukse for å ha uttapå når d trengs.. :) Så kan han holde seg både varm og tørr i vinter. Har er jo litt større da, og går selv når som helst nå :)

    SvarSlett
  4. Troll har jeg bare hørt positivt om :)
    Så flott ut!

    SvarSlett