søndag 31. oktober 2010

Husoppdatering

Isak og jeg har tilbragt noen timer med pappa Bjørnar i huset i dag.
Jeg tok med kameraet for å oppdatere dere bloggleserne litt, for det skjer stadig nye ting.
Vi var innsett at vi ikke rekker bli ferdig til jul, men føre april 2011
bør vi være i hus.. Det er ett realistisk mål. Skriver en liten forklaring av hvert
bilde, under det aktuelle bilde, sånn at dere har litt mer forståelse av hvordan det egentlig er..

Dette bildet er tatt fra der trappa skal begynne, med snuta mot stua, og hemsen dere sett oppover i bildet. Den ene siden av hemsen er nå kledd med gipsplater, mens motsatt side der opp, mot stua- skal ha glass gelender.

 Dette er starten på trappa. Bjørnar begynte på den sist helg. Blir endel tenking og grubling underveis har jeg skjønt for å få løst det, men jeg har troen på at det blir bra..
Dette bildet er tatt fra soverommet, mot først walk in closet, bad, gang og i enden vaskerommet
 Ett lite bilde om at jeg ikke var alene i huset i dag. En liten gutt som er meget opptatt av sin far, og hva han gjør...
 Her står jeg oppe på "brua" vår, der trappa kommer opp
 Litt mer inntrykk av hvordan det ser ut fra brua vår...
 Her ser dere motsatt vei fra brua.. Her mot hemsen. Gangen helt til høyre i bilde leder mot Isaks rom og ett bad.
 Trappa rakk å komme litt lenger mens jeg knipset
 En liten gutt hjelper pappaen med å prøve ut trappa
 Far og sønn :o)
 Pipa som har blitt murt opp i løpet av høsten
 Utsikten ned mot stuevinduene våres.
 Titter ut av vinduet ned mot Holsfjorden
 Høøøøy takhøyde i stua vår. Litt midlertidig stilas, som ødelegger litt av følelsen, men...
 Snekker Bjørnar står og sager oppe på hemsen. Dette bildet er tatt fra stua og opp.. Her kommer det glass-gelender
Og til slutt ett bilde av huset utenifra.. Tatt i sommer.. Bare sånn som å vise hvordan det ser ut...

8 kommentarer:

  1. Liker, Hege!!!
    Ps: kan Isak GÅ?? (med hjelp)

    SvarSlett
  2. Dette her kommer til å bli kjempefint!! Heldige dere som skal flytte inn i helt nytt hus! Vi har kjøpt oss hustomt der sambo er fra men kommer ikke til å bygge der før om minst 5 år. Kjekt å få litt inspirasjon fra dere=)Klem fra Hege.

    SvarSlett
  3. Så fantastisk Hege! Vi GLEDER oss til å komme på besøk til sommeren. Håper ingen får lov til å bygge foran dere og ødelegge den fiiine utsikten av VANN!!! :))

    SvarSlett
  4. gleder meg til å komme på besøk jeg og :)

    SvarSlett
  5. kjempefint Hege :D gleder meg til å se resten :)))

    SvarSlett
  6. Det blir KNALL fint!!
    Flink manne-mann du er - en skikkelig Handy Manny:p
    Likte også Walk-in closet veldig bra og har skrevet det på ønskelista mi jeg!!!

    SvarSlett
  7. Fy søren Hege!!..det blir knall fint. Gleder meg til besøk i fremtiden;) Walk-inclosetet er gull altså...heldiggrisen;)Merete

    SvarSlett
  8. ååå,ser ut som å bli ett drømmehus :)
    heldige dere er

    SvarSlett