fredag 23. april 2010

God helg


fra Isak og meg
Ok ok - vet det var litt sløvt med bare god helg i dette innlegget,
så får vel skrive litt mer under her da. Postet nemlig bildet i full
fart her i sta, før tante Renate og onkel Lars kom på besøk..
Onkel Lars hadde nemlig mistet toget i dag, og dratt på babyklær
shopping til Isak, så nå skal gutten kles opp i ett nydelig sett..
Han er heldig <3
Helt utrolig hvor heldig han er, den lille prinsen vår,
som får så masse fine presanger.!
Setter kjempestor pris på det.

De siste dagene har gått med til litt farting på Isak og meg.
Vi var både i Drammen og på Sandvika en tur i går.
Føler det blir mer og mer styr på amming,
og dagsrytmen hans. Selvom jeg ikke kan skryte på meg
noe som helst ryte i ting i det heletatt.
Det er som oftes 3 timer mellom hver amming,
men lengden på måltidet kan variere fra 10 min, og over en time.
Men han får mat så ofte han vil,
og så lenge han vil.
Vi var å veide han på onsdagen, og han har gått opp 1.1 kg
siden vi dro hjem fra sykehuset,
så ingen tvil om at det må være fløte i denne melka mi ;o)
Ellers er han ganske snill. Gråter stort sett bare
når han er sulten, så vi greier stoppe det temmelig raskt.
Vi bader ca. hver 3. dag, noe han syns er kjempestas..
Han har også en liten hobby i å både bæsje og tisse ut
badegulvet, men vi prøver å unngå at det skjer
sånn altfor ofte - blir nemlig så innmari masse klesvask av det.
Vi får en god del besøk, og det er veldig hyggelig å vise han frem.
Er jo sååå utrolig stolt!

Nå ligger Isak og sover i vogna si, mens pappaen ser film
og mammaen har litt pc-tid.
Er ikke så lenge før vi skal krype til senga,
for i morgen er det den store besøksdagen.
Først kommer en kollega og datteren på besøk,
før oldeforeldrene til Isak kommer på besøk fra Hamar...

4 kommentarer:

  1. God helg til dere også.
    Han er en flott gutt, masse hår enda;) og en søt nese midt i fjeset.
    Tiden går alt for fort

    SvarSlett
  2. Se på han a! Så fin gutt.
    God helg til dere å :)

    SvarSlett
  3. Det er en stund siden jeg har vært innom her, så nå har jeg oppdatert meg litt nedover på de siste innleggene.
    Og det er jo bare sååå koselig å lese om tilværelsen som nybakt småbarnsfamilie :)
    Gøy å lese om alle de små tingene i hverdagen, så fortsett å del dem med oss :)

    SvarSlett
  4. Så lik på mamma'n sin da! :)

    SvarSlett