tirsdag 13. april 2010

Bilderas


Er ikke ofte jeg har 2 ledige hender lenger. Jeg har litt dårlig samvittighet ovenfor dere på bloggen, men på en annen side regner jeg med at alle dere som i allefall har småbarn selv GODT skjønner rusen og gleden man opplever om dagen, og samtidig den hektiske spebarnstiden. Får jo absolutt ikke nok av lille Isak, kan kikke og dille og dulle dagen lang.
I tillegg har jeg tilbragt 2 dager i senga, med feber rundt 39 - så jeg har vært SYK... Endelig frisk på dag nr to, og nå skal vi kose oss som en familie de siste dagene vi har pappa her hjemme sammen med oss. Har allerede begynt å grue meg en smule til å være alene hjemme hele dagen mens B. er på jobb, men det går seg nok til etterhvert.

Gutten vår

Må jo kose oss ute på trilleturer nå som våren virkelig har kommet til Lier :o)

Kos med tanter og onkler hører med... De er reint stolte og kry dem også ;o)

2 kommentarer:

  1. Kos deg og nyt, det går så fort alikevel! Bry deg ikke om oss, du får uansett mer tid over når du har blitt mer vant, og det har blitt litt struktur og rutiner.
    Det går så altfor fort!

    SvarSlett
  2. Skjønner utrolig godt hva du mener!
    Men regner med de fleste skjønner at du har andre ting å tenke på enn bloggen;)

    Det ER litt uvant å plutselig skulle være alene med den nye hverdagen, men du får nok fort egne rutiner og vaner;)

    Som hun over her også sier: Nyt det=) Tiden flyr så altfor fort!!!!

    SvarSlett