torsdag 23. desember 2010

God jul fra oss!

Julefreden senker seg hjemme hos oss. Vi begynner få julestemning, alt av julegaver er kjøpt inn, pakket inn. Julemusikken kommet til oss gjenneom spotify - I ♥  spotify!!
Lillegutt sover en liten førjulsdupp, jeg kobler ut med kvalitetstid på pcen. Senere i dag er det kanskje duket for ett lite venninnebesøk, før vi skal i juleselskap som tidligere år, med Bjørnars familie!

I morgen er det julelunsj hos svigerfar, før vi vender snuten mot min foreldre og julekveldsfeiring der. Dette er første året Bjørnar og meg skal feire sammen, og det blir koselig å ta fatt på egne og nye familietradisjoner. Det blir magisk å ha sin egen sønn tilstede på en sånn koselig dag som dette. Håper vi greier gjøre en fin julaften for han også, selvom han bare er 8,5 mnd enda... Tror nok garantert han ender opp med den største gavehaugen (for første året blir det ikke meg, hint om at man endelig har blitt voksen, tro?)
Juletradisjoner som tre nøtter til askepott må nok bøte i år, litt vemodig, men sånn er det når vi må prioritere andre ting i steden...

1.juledag blir det pinnekjøtt ♥  hos svigermor. Gleder meg stort til ekte vestlandsk pinnekjøtt! Det beste som finnes.



I år er det supermange fine julegaver som skal gis bort. Gleder meg masse til å se reaksjonene på det som blir pakket opp! Tror aldri jeg har vært så fornøyd før, med julegavehandelen. Da må den jo være bra...?

Ønsker alle mine kjære blogglesere EN RIKTIG GOD JUL!
Måtte dere ha en fin julehøytid, ta dere tid til egenpleie, kryp inn i sofakroken, med ett glass rødvin/eller kopp kakao, ta ett godt pledd rundt deg, og bare NYT!
Det kommer nok ett lite juleinnlegg med bilder av julens høydepunkter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar