onsdag 22. september 2010

God morgen

Dagen er allerede i full gang her hos oss... Vi sto opp 8.15, etter en natt uten noe nattevåk. Kl 8.30 var det grøt på vesleprinsen, noe han har blitt skikkelig glad i. Slukte en god posjon grøt, og så bruker vi ha litt frukt/bær ved siden av. I dag var det Nestle-glass med blåbær, bringebær og eple. Grøten blir fort litt mer spennende når han får litt søtt ved siden av, så da bruker vi heller det, enn å krangle grøten i han...

Dagens planer er en liten liertoppentur nå, men Thea Aurora og Ane Cecilie. Thea Aurora er ei uke yngre enn Isak, og de bor ikke lange biten unna oss...Senere i dag skal jeg på treningssenteret jeg har meldt meg inn på og ha time med treningsveileder. Jeg må veiledes hvordan jeg kan miste de rette kg  ;o)

Ønsker alle en superfin lillelørdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar