onsdag 8. september 2010

Drastiske tiltak

Jeg har gått det steget å pakke vekk alle scrappesakene mine for en stund. Jeg har ikke tid til å sette meg ned å lage kort lenger, og jeg går stadig vekk med dårlig samvittighet. Hver gang jeg oppholder meg i nærheten av scrappesakene, så kommer følelsen av at jeg burde produsere noe.
Nå er det altså stuet vekk, innerst på "boden" vår.
Midt oppi småbarn, husbygging og andre ting, er det nedprioritert.. Så nå gleder jeg meg til å finne det frem igjen når vi er vel på plass i det nye huset. Da gjenstår det bare å se når det blir...

2 kommentarer:

  1. Her er det også produksjonsstopp! Nå pga oppussing så alle sakene mine er pakket ned og venter på å bli pakket ut igjen i nytt rom! Har faktisk laget minimalt siden nyttår, men nå må jeg innrømme at det begynner å krible i fingrene etter å lage noe! Er jo snart jul! :)

    SvarSlett
  2. Ja, her blir det ikke julekort i år.. Litt dumt, men har lite kronasje til nytt utstyr også. Da har jeg liksom en unnskyldning når jeg får bestillinger, med at jeg har pakket det vekk for flytting. I år får det bli sånne ferdig bestilte med bilder av Isak...

    SvarSlett