torsdag 12. august 2010

Skrytebilder




Isak har blitt så stor og flink gutt. 4,5 mnd snart er han blitt. Tiden går så utrolig fort. Trodde ikke på folk når de sa det, men det er så sant så sant. Vi koser oss masse om dagen.
Isak er en fornøyd og glad baby. Han trivs godt med å bare få flaske, og vi har vent oss til den tilværelsen nå. Er jo såklart litt ekstra styr med vasking og koking av flasker, men det er verdt det altså. Fornøyd baby + fornøyd mamma = flaskebaby!
Ellers er dette siste ferieuka til B. Han begynner på jobb på mandag, noe som betyr slutten for mine late morninger. Jeg har blitt bortskjemt med at Bjørnar tar Isak ett par timer på morningen, sånn at jeg får sovet ut. Skal nyte de siste dagene jeg har mulighet til det i allefall.
Rart å tenke på at vi går høsten farlig fort i møte. Isaks tredje årstid..Tenke seg til. 4,5 mnd og har opplevd både vår, sommer og på vei inn i høsten nå...
Denne uka har vært prega av en liten forkjølelse på meg. Heldigvis blitt bedre igjen nå, og det er jeg sjeleglad for. Jeg blir så sinna av å være syk. Syns jeg har vært altfor mye syk opp i gjennom.
En annen trist ting som har skjedd denne uka er at bilen min og en betonsøyle i en parkeringskjeller har hatt ett lite hyggelig møte... Gikk desverre utover lakken og humøret mitt.. Men sjeleglad for at både Isak og jeg ikke fikk varige men. En bil er en bil, den kjører fremover på 4 hjul, og ender nok opp som spiker så fort lånet er nedbetalt!
Helgen byr på hyttetur med verdens beste storesøster!
Planen var egentlig en tur til Voss, men pga forkjølelsen min utsetter vi det til neste helg. Var egentlig snakk om hyttetur med kollegaer også, men jeg takket jo nei til den pga vestlandsturen. Så da orker jeg ikke styre noe med at jeg skal være med alikevell osv..

Men nå er det langt på natt, så jeg skal hoppe i loppekassa.. Blogges snart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar